Άλλος κωδικός πρόσβασης στο Facebook, άλλος στο Twitter, άλλος στο λογαριασμό email –ειδικά άμα έχεις δυο τρία email, πονοκέφαλος κανονικός. Οι άνθρωποι λοιπόν του Mozilla φρόντισαν γι’ αυτό, δημιουργώντας το "Browser ID". Κάτι σαν υπέρτατο κωδικό πρόσβασης.

Πρόκειται για μια υπηρεσία στην οποία κάνεις sign-up και δίνεις το email σου. Στη συνέχεια σου αποστέλλεται ένας σύνδεσμος, τον οποίο καλείσαι να κλικάρεις για να αποδείξεις ότι το email είναι όντως δικό σου.

Κάνοντας sign-up, δημιουργείς ένα νέο κωδικό πρόσβασης, αλλά αυτός δε θα προστεθεί στην ατελείωτη λίστα σου, ίσα ίσα θα αντικαταστήσει όλους τους υπόλοιπους.

Έτσι, κάθε φορά που θα σερφάρεις στο Διαδίκτυο και θα θες να κάνεις log in σε κάποια ιστοσελίδα, εφόσον αυτή υποστηρίζει το Browser ID, θα μπορείς να το χρησιμοποιείς, γλυτώνοντας από τη διαδικασία του να δημιουργείς νέους λογαριασμούς κάθε φορά.

Το εγχείρημα βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο και θα χρειαστεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι να υιοθετηθεί από όλες τις ιστοσελίδες, ωστόσο η χρηστικότητά του είναι προφανής.











Πηγή: newsbomb.gr