Η αξία της βιομηχανίας του mobile entertainment υπολογίζεται περί τα $33 δις το 2010 και αναμένεται να συνεχίσει να αναπτύσσεται σταδιακά στα επόμενα χρόνια, ώστε να αγγίξει τα $55 δις έως και το 2015. Tα παραπάνω αποδεικνύει σχετική έρευνα που διεξήχθη. Σε αυτό το τεράστιο ποσό, στο οποίο περιλαμβάνεται το ενήλικο περιεχόμενο, το social networking και το mobile gaming, το τελευταίο από αυτά αναμένεται να φτάσει τα $8 δις το τρέχον έτος και περίπου $11.4 δις στο 2014.

Τα περισσότερα mobile παιχνίδια, τα οποία είναι διαθέσιμα για τις δημοφιλείς mobile πλατφόρμες, διατίθενται σε πολύ χαμηλή τιμή ή απολύτως δωρεάν, συχνά κάτω από $10.

Ο λόγος για τον οποίο οι game developers μπορούν να διαθέτουν υψηλής ποιότητας παιχνίδια σε τόσο χαμηλή τιμή είναι εξαιτίας ενός νέου μοντέλου, το οποίο βασίζεται λιγότερο στην αρχική αγορά του software και περισσότερο στο περιεχόμενο ή στα αξεσουάρ που θα θελήσει ο gamer στη συνέχεια.

Τα αξεσουάρ αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν έξτρα επίπεδα ή εργαλεία που είναι συνήθως παντελώς προαιρετικά αλλά σίγουρα χρήσιμα για όποιον θέλει να απολαύσει την πλήρη εμπειρία που μπορεί να προσφέρει το παιχνίδι.

Εναλλακτικά, τα δωρεάν ή οικονομικά παιχνίδια μπορεί να περιλαμβάνουν αρκετές ενσωματωμένες διαφημίσεις, χωρίς να είναι πολύ ενοχλητικές, εφόσον τοποθετηθούν ορθά. Το μοντέλο αυτό φαίνεται πως δουλεύει, μιας και οι developers ως σύνολο είχαν κέρδη $87 εκατομμύρια από τη διαφήμιση, ένας αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί στα περίπου $894 εκατομμύρια το 2015.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 84% των κατόχων tablets παίζουν παιχνίδια στις συσκευές τους, ενώ το 68% ξοδεύει περίπου μία ώρα την ημέρα ή περισσότερο, χρησιμοποιώντας τις συσκευές αυτές. Μια αγορά που ουσιαστικά δεν υπήρχε λίγους μήνες πριν, έχει πλέον αναπτυχθεί εξαιρετικά για τους mobile game developers, ενώ προσφέρει ευκαιρίες που μέχρι πρότινος δεν ήταν δυνατές στον τομέα των smartphones.










ΠΗΓΗ: pcw.gr