Τα νέα μέσα διαφήμισης είναι οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Οι εταιρείες συνήθιζαν να διαφημίζονται στο Διαδίκτυο, πρώτα με την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων και μετά με την κατασκευή δικών τους ιστοσελίδων. Έχοντας τις δικές τους σελίδες μέσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορούν και φτιάχνουν πίνακες, που παραπέμπουν σε κανονικές ιστοσελίδες. Έτσι επιτρέπουν στους χρήστες να έρχονται σε άμεση επαφή με τα προϊόντα τους, είτε μέσω βίντεο είτε μέσω δημοσιεύσεων στον τοίχο π.χ. του Facebook.

Σε πρόσφατη διαδικτυακή διαφήμιση για την εταιρεία Mrs. Meyers, με το σλόγκαν «Clean should smell better», με ένα κλικ ο χρήστης έμπαινε σε μια περιοχή, όπου μπορούσε να δει τις δημοσιευμένες τοποθετήσεις των καταναλωτών στο Facebook και το Twitter.

Οι χρήστες αφιέρωσαν 30 δευτερόλεπτα κατά μέσο όρο σε αυτήν τη διαφήμιση, ενώ σύμφωνα με το Google ο μέσος όρος παραμονής σε διαφήμιση είναι μόλις 11 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, οι καταναλωτές εμφάνισαν την τάση να κλικάρουν συχνά στην ένδειξη «μάθετε περισσότερα» που παρέπεμπε στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Συγκεκριμένα, οι 35 στους 1.000 κλίκαραν πάνω στην ένδειξη, συγκριτικά με τον 1 στους 1.000 που κλικάρουν κατά μέσο όρο.

«Οι διαφημιστικές δίνουν έμφαση στην παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα και αναζητούν τρόπους για να καταστούν πιο προσιτά τα προϊόντα τους», δήλωσε ο Γκιλς Γκούντγουιν, υπεύθυνος προϊόντων και τεχνολογίας στην Filte, την εταιρεία που οργάνωσε τη διαφημιστική καμπάνια της Mrs. Meyers.

Η εταιρεία που έχει εντάξει στη διαφημιστική στρατηγική της, το Facebook και το Twitter, ετοίμασε ανάλογες διαδικτυακές διαφημίσεις για κορυφαίες εταιρείες, όπως οι Coca-Cola, Lancome, Volkswagen και AT&T.

Συνάμα, ο Άντι Σμιθ, συγγραφέας βιβλίου για τα κοινωνικά μέσα και τον τρόπο διαχείρισής τους (The dragonfly Effect: Quick, Effective, and Powerful Ways to Use Social Media to Drive Social Change) υποστήριξε πως «ενσωματώνοντας ζωντανό περιεχόμενο από το Facebook και το Twitter, επιτρέπεται στην διαδικτυακή διαφήμιση να είναι λιγότερο στατική και να έρχεται σε άμεση επαφή με το κοινό».

Ακόμη και αν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης περιέχουν καμιά φορά λάθη εκ μέρους των εταιρειών λόγω του πραγματικού χρόνου εξέλιξης των πραγμάτων, παρόλα αυτά οι διαφημιστές θα μπορούσαν να επωφεληθούν σημαντικά, καθώς οι καταναλωτές αποκτούν φιλική σχέση με τις εταιρείες στο Facebook.

«Υπάρχει διαφάνεια στο να μπορεί ένας καταναλωτής να γράφει ελεύθερα τη γνώμη του στη σελίδα μιας εταιρείας. Με τις σχέσεις που έχουν σήμερα οι χρήστες με τις διαφημιστικές, όσο πιο ειλικρινείς και ανθρώπινες φαίνονται, τόσο περισσότερους καταναλωτές θα προσελκύουν», κατέληξε ο κ. Σμιθ.












Πηγή: techpress.gr