Η Wind μας παρουσιάζει, τον νέο τρόπο για να βλέπουμε τηλεόραση. Η Wind Vision, όπως ονομάζεται η νέα τηλεοπτική πλατφόρμα της Wind, είναι σχεδιασμένη με βάση όλα όσα θέλει ο σύγχρονος θεατής, ενώ σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρίας, συνεχώς θα εξελίσσεται. 

Διαθέτει πλούσιο πρόγραμμα, με περιεχόμενο, από πάνω από 60 συνδρομητικά κανάλια, για όλα τα γούστα, μεταξύ των οποίων και αυτά των αθλητικών της Nova, ενώ παράλληλα είναι η πρώτη πλατφόρμα στην Ελλάδα που ανακοινώνει τη συνεργασία της με το Netflix. 

Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για τους συνδρομητές σταθερής Wind και όποιος θέλει, θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δυο πακέτα. 
Το πρώτο είναι το Family pack το οποίο θα διαθέτει 60 συνδρομητικά κανάλια μαζί με τα ελεύθερα και θα κοστίζει 9,90 ευρώ το μήνα. Το δεύτερο είναι το full pack το οποίο εκτός από αυτά που έχει το Family pack θα περιλαμβάνει και τα αθλητικά κανάλια της Nova, με την τιμή του να είναι στα 24,90 ευρώ το μήνα. 

Το Netflix από την πλευρά του μπορεί να είναι διαθέσιμο από την πλατφόρμα της Wind όμως για την ώρα η συνδρομή του θα πληρώνεται ανεξάρτητα από το πακέτο της κινητής τηλεφωνίας και internet της εταιρίας με τους πρώτους 3 μήνες (για το Family Pack) ή 6 μήνες (Full Pack) να είναι δωρεάν. 

H Wind Vision είναι βασισμένη στο Android tv, πράγμα που σημαίνει ότι όλη η εμπειρία χρήσης είναι πολύ απλή κι εύκολη ενώ παράλληλα ο χρήστης θα μπορεί εκτός από τηλεόραση, να κατεβάσει εφαρμογές και παιχνίδια για να παίξει στην τηλεόρασή του. Επίσης έχει τη δυνατότητα να χειριστεί τη συσκευή ή να δει κάποιο πρόγραμμα στο κινητό του κατεβάζοντας την ios ή Android εφαρμογή. 

Μέχρι σήμερα, το 60% των καταναλωτών παγκοσμίως προτιμούν on demand περιεχόμενο και πάνω από το 30% αναμένεται να αυξήσουν τη δαπάνη τους για on demand υπηρεσίες περιεχομένου. Μέχρι το 2020 μόνο 1 στους 10 θα βλέπει την παραδοσιακή τηλεόραση. 

Στην Ελλάδα, το 42% της τηλεθέασης είναι on demand, ενώ το 86% βλέπει YouTube τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Το 65% του τηλεοπτικού περιεχομένου που γίνεται από φορητές συσκευές το καταναλώνουν έφηβοι, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε ηλικίες 35-45 ετών φτάνει το 55%. 

Βλέποντας κανείς τα νούμερα αυτά, μπορεί να καταλάβει γιατί η Wind μπήκε στην αγορά της τηλεόρασης. 

Σύμφωνα με τον Νάσο Ζαρκαλή, διευθύνων σύμβουλο της Wind, η νέα τηλεοπτική πλατφόρμα,  ολοκληρώνει το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η Wind και με αυτό τον τρόπο, σκοπεύει να αλλάξει την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. 

Τέλος η Wind αναμένεται να εξελίξει κι άλλο την Wind Vision και πολύ συχνά θα βλέπουμε αλλαγές τόσο στις λειτουργίες όσο και στις υπηρεσίες που προσφέρει. Άλλωστε ακόμα είναι μόνο η αρχή.