Η Ericsson ενισχύει την προσφορά Υπηρεσιών Διαχείρισης και ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου παγκόσμιου κέντρου διαχείρισης δικτύου στην Κίνα. «Ως κορυφαίος πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παγκοσμίως, εξυπηρετώντας τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο, απολαμβάνουμε μια σταθερή εισροή νέων αρμοδιοτήτων και ιδεών, επιτρέποντας καινοτομίες πρώτης γραμμής», σχολιάζει ο Magnus Mandersson, επικεφαλής της επιχειρηματικής Μονάδας Παγκόσμιων Υπηρεσιών, Ericsson και προσθέτει: «Βλέπουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην ύπαρξη σωστής ισορροπίας μεταξύ παγκόσμιων και τοπικών ικανοτήτων, προκειμένου να ανταποκριθούμε στον απόλυτο στόχο των πελατών μας, δηλαδή τη βελτιωμένη εμπειρία των καταναλωτών και την αποτελεσματική λειτουργία. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρατηρούμε συνεχή αύξηση της ζήτησης για Υπηρεσίες Διαχείρισης, στους παραδοσιακούς τομείς δικτύου και στο ΙΤ.»

Το νέο κέντρο προστίθεται στα τρία υπάρχοντα Παγκόσμια Κέντρα Διαχείρισης Δικτύου που βρίσκονται σε Ρουμανία, Ινδία και Μεξικό. Το Κέντρο Παγκόσμιας Εξυπηρέτησης της Ericsson (GSC) στην Ινδία, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 5.000 επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών και στεγάζει το μεγαλύτερο στον κόσμο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου (GNOC).

Οι νέες λειτουργικές δυνατότητες συμπληρώνουν το κέντρο εξυπηρέτησης της Ericsson στην Κίνα, το οποίο παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως η υποστήριξη πελατών, ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση του δικτύου, η ολοκλήρωση συστημάτων, η εγκατάσταση του δικτύου και η ειδική υποστήριξη εκδηλώσεων. Το κέντρο αρχικά θα απασχολεί 300 υπαλλήλους, που θα αυξηθούν στους 500 μέσα σε 3-6 μήνες.

Η Ericsson επί του παρόντος διαχειρίζεται δίκτυα που εξυπηρετούν περισσότερους από 800 εκατομμύρια συνδρομητές, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές εξυπηρετούνται μέσω των παγκόσμιων Κέντρων Διαχείρισης Δικτύου της (NOC).

Η Ericsson μεγιστοποιεί την αποδοτικότητά της με τη συγκέντρωση των δραστηριοτήτων που μπορεί να παραδοθούν εξ αποστάσεως στα τέσσερα Κέντρα Διαχείρισης Δικτύου της. Τα άλλα κέντρα βρίσκονται στη Ρουμανία, στο Μεξικό και στην Κίνα. Το «κλειδί» στην παροχή υπηρεσιών της Ericsson παγκοσμίως είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο, στο οποίο η παροχή υπηρεσιών τοπικά λειτουργεί κυρίως με Περιφερειακά Κέντρα Δεξιοτήτων και Παγκόσμια Κέντρα Υπηρεσιών μέσω κοινών διαδικασιών, μεθόδων και εργαλείων. Ένα παράδειγμα είναι η Πλατφόρμα Διανομής Υπηρεσιών Διαχείρισης – ένα χαρτοφυλάκιο εργαλείων, που επιτρέπει την αποτελεσματική λειτουργία του δικτύου επικοινωνιών, τόσο τοπικά όσο και από απομακρυσμένα κέντρα λειτουργίας. Στην Ericsson περισσότερα από 22.000 άτομα σε σχεδόν 100 χώρες τη χρησιμοποιούν.









Πηγή: techpress.gr
TAGS