Τη στρατηγική της ανάπτυξη συνεχίζει η Lenovo, που βασίζεται στην κυκλοφορία νέων προϊόντων, ακολουθώντας πιστά τις τάσεις και τις ανάγκες των καταναλωτών. Σε σημερινή συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, Μιχάλης Οικονομάκης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι η Lenovo έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία τεχνολογίας, με τζίρο που ξεπερνά τα 21 δισ. δολάρια, καταγράφοντας παγκόσμιο μερίδιο αγοράς 12,2%.

 "Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση της εγχώριας οικονομίας και τον έντονο ανταγωνισμό του κλάδου, η Lenovo κατάφερε, για 9 συνεχή τρίμηνα, να ξεπεράσει την αγορά", τόνισε και ενδεικτικά ανέφερε ότι η Lenovo είναι, για 7 συνεχή τρίμηνα, η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία.

Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας γνωστοποίησε ότι η Lenovo διοργανώνει το road show Lenovo DO Tour, που θα επισκεφτεί αρκετές χώρες. Όπως αναφέρθηκε, στις 29 Σεπτεμβρίου, το ειδικά διαμορφωμένο φορτηγό της Lenovo θα βρίσκεται στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο McArthurGlen, όπου οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα τελευταία προϊόντα και σύγχρονες τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο της σημερινής συνάντησης με δημοσιογράφους, ο κ. Οικονομάκης παρουσίασε εκτενώς και τις 2 νέες συσκευές, οι οποίες έρχονται να ενταχθούν στην "οικογένεια" των tablet. Πρόκειται για το IdeaPad Tablet K1 που απευθύνεται στους καταναλωτές και το ThinkPad Tablet για επιχειρηματικούς πελάτες.

Διευκρινίζεται ότι τόσο το νέο Lenovo IdeaPad Tablet K1 όσο και το ThinkPad Tablet είναι οι πρώτες συσκευές της εταιρείας που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Android 3.1. Έτσι, μαζί με τα Lenovo tablets διατίθενται περισσότερες από 250.000 εφαρμογές στο Android Market, ενώ, παράλληλα, δοκιμάζονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα εφαρμογές στο Lenovo App Shop.

Στην Ελλάδα, για την ώρα, διατίθεται το IdeaPad Tablet K1 με 32GB.