Εκατομμύρια χρήστες της Microsoft διεθνώς, αντιμετώπισαν αδυναμία να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες δημοφιλείς υπηρεσίες της εταιρίας που λειτουργούν στο "υπολογιστικό νέφος" (cloud computing), λόγω τεχνικού προβλήματος που για μερικές ώρες έπληξε το MSN, το Hotmail, το Office 365 και το Skydrive. Η εταιρία, που αμέσως καταπιάστηκε με την επίλυση του προβλήματος, σύμφωνα με το BBC, ανέφερε ότι αυτό σχετιζόταν με τη λειτουργία του συστήματος μετατροπής των διαδικτυακών διευθύνσεων DNS. Η Microsoft ανέφερε, σε μήνυμά της σε ιστολόγιο, ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε σχεδόν σε όλο τον κόσμο.

Το γεγονός, ότι η δυσλειτουργία αφορούσε τόσο γνωστές υπηρεσίες, αναμένεται, σύμφωνα με αναλυτές, να εγείρει νέα ερωτήματα για την αξιοπιστία των υπηρεσιών του "νέφους" και την αποθήκευση στοιχείων σε αυτό, αντί για τους ίδιους τους σκληρούς δίσκους των υπολογιστών.

Τεχνικά προβλήματα είχαν θέσει εκτός λειτουργίας την Τετάρτη, για μερικές ώρες και την ανταγωνιστική υπηρεσία Google Docs, που επίσης παρέχει στους χρήστες μια σειρά εφαρμογών μέσω του "νέφους". Πρόσφατα, εξάλλου, είχαν παρουσιαστεί προβλήματα και στην υπηρεσία EC2 της Amazon.