Τα νέα «αποκτήματα» που θα προστεθούν στις υπηρεσίες του Facebook παρουσίασε ο Mark Zuckerberg στο φετινό “F8”. Ο Zuckerberg  μίλησε αρχικά για το Timeline, μία νέα και όμορφη εφαρμογή η οποία θα δείχνει στιγμές από την ψηφιακή αλλά και πραγματική ζωή των χρηστών, μέσω φωτογραφιών, σχολίων και άλλων ανανεώσεων του προφίλ.  Παρουσίασε ακόμη και διάφορες εφαρμογές, μεταξύ των οποίων μερικές που θα μπορούν να δείχνουν για παράδειγμα που βρέθηκε ο χρήστης (με τη συνεργασία του Bing Maps), όπως το “Running App”, λέγοντας πως το Facebook είναι το μέσο στο οποίο ο χρήστης μπορεί να δώσει μία περίληψη της ζωής του, μία ιστορία την οποία θα μπορεί να περιγράφει λεπτομερώς εάν το επιθυμήσει.

Ο χρήστης θα έχει εκτενή έλεγχο της συγκεκριμένης παρουσίασης δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για συγκεκριμένα συμβάντα, ή κρύβοντάς τα. Δίνοντας μεγάλη βάση στις φωτογραφίες και τα βίντεο, ο Zuckerberg αναμένει πως η προσωπική εμπειρία του καθενός θα μπορεί να παρουσιαστεί εύκολα και όμορφα για τους φίλους του.

Το νέο “Ticker” δεν θα παρεμβάλλεται στη ροή ειδήσεων των φίλων αλλά θα είναι πάντα στην άκρη, δίνοντας βάρος στις λιγότερο «σοβαρές» ενέργειες και ανανεώσεις των προφίλ.

«Η αποστολή του Facebook είναι να ενώσει τους ανθρώπους», είπε ο Zuckerberg .

Αναφερόμενος στο Social Graph και το Οpen Graph, παρουσίασε το νέο βήμα αυτής της ιδέας. Έτσι, εκτός από το “Like” ο χρήστης μπορεί να έχει «διαβάσει ένα βιβλίο» ή να έχει «παρακολουθήσει μία ταινία».

Με τη νέα έκδοση του Open Graph, ο Zuckerberg στοχεύει να εμπλουτίσει τις εφαρμογές εκτός από την διαχρηστική επικοινωνία και τα παιχνίδια, με περισσότερο κοινωνικές εφαρμογές που θα εμπεριέχουν τις καθημερινές ενέργειες των χρηστών, εφόσον αυτοί το επιλέξουν.

O Ζuckerberg επίσης μίλησε για τις εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθούν στο Facebook των Yahoo News και NewsCorp.

Λόγος έγινε και για τη διαχρηστικότητα μεταξύ Spotify και Facebook μέσω του «ζωντανού» Ticker, η οποία κάνει το άκουσμα τραγουδιών μεταξύ φίλων πιο γρήγορο και εύκολο, χωρίς πολλαπλά “posts”  με διάφορα τραγούδια και μέσω του οποίο ο Zuckerberg επιθυμεί να πετύχει αυτή τη συνένωση μεταξύ χρηστών.

Ο Daniel Ek του Spotify, επίσης πήρε το βήμα, παρουσιάζοντας την εταιρία την οποία εκπροσωπεί.

Ο Ek μίλησε αρχικά για την καταπολέμηση της παρουσίας μέσω της κοινωνικής διαδικτύωσης, επιβοηθούμενη από τους 800.000.000 χρήστες του Facebook. H εφαρμογή του Spotify στο Facebook αναμένεται να επηρεάσει αυτή την «πειρατεία» αφού οι χρήστες, σύμφωνα με τις στατιστικές που έχουν στα χέρια τους είναι δύο φορές πιο πιθανό να πληρώσουν για τη μουσική που ακούνε.

Μετά το App του Spotify παρουσιάστηκε η εφαρμογή του Hulu, το οποίο χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια για παρακολούθηση τηλεοπτικών σειρών και ταινιών. Έτσι, σύμφωνα με τον «Μ.Ζ.», οι χρήστες θα μπορούν να ανακαλύπτουν νέες ταινίες που τους ενδιαφέρουν, μέσω των επαφών τους.

Αμέσως μετά, το λόγο πήρε ο CEO τoυ Netflix ο οποίος μίλησε για το κοινωνικό πρόσωπο της υπηρεσίας του (το Netflix είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος για ταινίες και σειρές στις Η.Π.Α.) και πως αυτό συνδέεται με την ιδέα του Zuckerberg, “Open Graph”.

Δεν γνωρίζουμε ακόμη εάν πολλές από τις… συνδρομητικές εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες και στη χώρα μας, αλλά ο συνδυασμός κοινωνικής δικτύωσης με τη μουσική και τις ταινίες ελπίζουμε πως θα είναι καλός!







Πηγή: protothema.gr
TAGS