Σε καθοριστικό παράγοντα προώθησης και προβολής της χώρας στο πεδίο του τουρισμού αναδεικνύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς μέσα από τα μάτια και τις εμπειρίες των επισκεπτών προβάλλεται το τουριστικό προϊόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της e-tourism frontiers Damian Cook στο σεμινάριο ψηφιακού τουρισμού (e-tourism) για επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 50 εταιρείες και το οποίο πραγματοποιήθηκε από την Εταιρία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης (ΕΤΟΑ) και το γραφείο συνεδρίων της Αθήνας (ACB) του Δήμου Αθηναίων.

Ο Damian Cook ανέφερε ότι οι πολυμεσικές εφαρμογές είναι απαραίτητες στην προσέλκυση επισκεπτών που συμβάλλουν στην προσωποποίηση των εμπειριών τους. Εξάλλου, κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός με διαφορετικές ανάγκες και έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται, υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Στο σεμινάριο δόθηκε έμφαση στην ανάγκη παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού ή μιας τουριστικής επιχείρησης μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε πρακτικά ζητήματα όπως η λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, η διαφήμιση και προβολή της εταιρικής ταυτότητας/ταυτότητας προορισμού στα βασικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter, στους τρόπους βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης και στις σύγχρονες smartphone εφαρμογές μεταξύ άλλων.