Για τέταρτη συναπτή ημέρα, οι χρήστες δεν έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική τους αλληλογραφία, στο δίκτυο BlackBerry Messenger ή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η Καναδική εταιρεία RIM (Research In Motion), που κατασκευάζει τα έξυπνα κινητά, υποσχέθηκε ότι θα παραδώσει όλα τα καθυστερημένα μηνύματα και την ηλεκτρονική αλληλογραφία στους χρήστες των κινητών της.

«Στηρίζεστε σε εμάς για αξιόπιστες, real-time, επικοινωνίες και σας απογοητεύουμε» ανέφερε η RIM στο site της καθώς και στο προφίλ της στο Facebook.

Το τεχνικό πρόβλημα εντοπίστηκε για πρώτη φορά αργά το μεσημέρι της Δευτέρας. Παρόμοια προβλήματα έχουν εμφανιστεί και στο παρελθόν, με τη διαφορά ότι δεν διαρκούν για πάνω από μερικές ώρες.

H εταιρεία που χάνει σταθερά μερίδιο της αγοράς από τις ανταγωνίστριές της Apple και Samsung, και το πλήγμα στην αξιοπιστία της ενδέχεται να προοιωνίζεται ραγδαίες εξελίξεις για την εταιρεία.




Πηγή: skai.gr