Άνδρας, με κατοικίδιο και λάτρης των video games είναι σύμφωνα με δημογραφική ανάλυση του καταναλωτικού κοινού από την εταιρεία μάρκετινγκ BlueKai, ο πιθανότερος αγοραστής ενός iPad, τη στιγμή που πρόσφατη έρευνα της Nielsen για την αμερικανική αγορά φέρνει την ταμπλέτα της Apple στην πρώτη θέση της λίστας με τα πιο επιθυμητά ηλεκτρονικά δώρα για παιδιά και ενήλικες. Τέσσερα στα δέκα παιδιά (44%), ηλικίας από 6 έως 12 ετών, απάντησαν πως το iPad θα ήταν το καλύτερο δώρο ηλεκτρονικής συσκευής, αφήνοντας έτσι πίσω φορητές παιχνιδομηχανές, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κονσόλες και smartphones, πλην του iPhone, το οποίο φιγουράρει στην τρίτη θέση με 27%, οριακά πίσω από το iPod Touch, που απολαμβάνει το 30% της προτίμησης των μικρών καταναλωτών.

Στις ηλικίες των έφηβων και των ενηλίκων το iPad βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση ως η πιθανότερη αγορά μέσα στο επόμενο εξάμηνο, αλλά με χαμηλότερο ποσοστό (24%), κάτι που σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το αναγάγει στο πιο επιθυμητό δώρο για το 2011.

Όσον αφορά το προφίλ των καταναλωτών που έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν την ταμπλέτα της Apple, αυτό εκτός από τους άνδρες με κατοικίδιο και προτίμηση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, περιλαμβάνει επιστήμονες, ταξιδιώτες και εκείνους που προτιμούν τα βιολογικά τρόφιμα. Επίσης, η εμπορική επιτυχία του iPad επεκτείνεται και στις γυναίκες που ασχολούνται κυρίως με τις τέχνες, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζονται οι διατροφικές τους προτιμήσεις.

Πηγή: real.gr
TAGS