Από το 1996 μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε αναζητήσεις στο διαδίκτυο... Η εταιρεία που έβαλε στο λεξιλόγιό μας τη λέξη ''googlάρω'' αντί για το ''αναζητώ'', δεν παύει να εξελίσσεται.  Και το βασικό ζητούμενο, όπως τονίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας, είναι πάντοτε η ταχύτητα και η «αθόρυβη» ενσωμάτωση των νέων χαρακτηριστικών, έτσι ώστε να μην δυσκολεύονται οι χρήστες.

Σύμφωνα με την Google ο στόχος πια της εταιρείας γυρίζει γύρω από τους εξής τρείς άξονες:

Αναζήτηση βάσει του περιεχομένου και όχι της μορφής με την οποία παρουσιάζεται. Ο χρήστης, δηλαδή, μπορεί να ψάξει όχι μόνο για ιστοσελίδες αλλά και για εικόνες, βίντεο, ειδήσεις...

Γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήματα χρηστών, απευθείας από το περιβάλλον των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Εναλλακτικοί τρόποι αναζήτησης που στοχεύουν όχι μόνο να εξοικονομήσουν χρόνο στον χρήστη, αλλά και να του δώσουν τη δυνατότητα να ξεφύγει από την συμβατική πληκτρολόγηση λέξεων, ''googlάροντας'' μέσω φωνητικών εντολών ή ακόμη και μέσω εικόνων.





Πηγή: mediagate.gr 

TAGS