Το μηχάνημα αυτόματης πώλησης είναι ουσιαστικά το μόνο πράγμα που κρατά τους υπαλλήλους ενός γραφείου ξύπνιους το απόγευμα ή ηρεμεί τα νεύρα τους.  Οι νόστιμες λιχουδιές που βρίσκονται πίσω από το παράθυρο Plexiglas αποτελούν έναν αρκετά μεγάλο πειρασμό από μόνες τους, ωστόσο ένας Ιάπωνας κατασκευαστής μηχανών αυτόματης πώλησης θέλει να προσθέσει μία ακόμα πινελιά στην ρουτίνα του απογευματινού σνακ. Ο Sanden έχει αναπτύξει μια φουτουριστική μηχανή με μία 65-ιντσών οθόνη αφής.

Η οθόνη παίρνει τη θέση του συνηθισμένου διαφανές προστατευτικού πλαστικού ανάμεσα σε εσάς και των λιχουδιών μέσα του. Μπορείτε να δείτε τα προϊόντα μέσα από την οθόνη, αλλά μπορείτε επίσης να δείτε γραφικά, κινούμενες εικόνες και κείμενο στην οθόνη. Όταν κανείς δεν είναι τριγύρω, η οθόνη δείχνει και κάποια διασκεδαστικά κινούμενα σχέδια, προφανώς για να προσελκύσουν τους δυνητικούς πελάτες.

Όταν όμως πλησιάσει κανείς, τότε το μηχάνημα ενεργοποιεί το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου. Αν είστε γνωστός πελάτης, το μηχάνημα σας υποδέχεται προτείνοντάς σας προϊόντα. Εάν είστε νέοι στο μηχάνημα, μπαίνει σε κατάσταση ανώνυμης αναγνώρισης προσώπου και προσπαθεί να εντοπίσει σε ποια δημογραφική ομάδα θα μπορούσατε να ανήκετε, διατυπώνοντας τις αντίστοιχες προτάσεις προϊόντων.

Η εταιρεία πίσω από αυτό το κάπως βγαλμένο από το μέλλον και ταυτόχρονα «τρομαχτικό» μηχάνημα, προσβλέπει στην χρήση πώλησης προϊόντων όπως καλλυντικά και κρασί.  Η ιδέα τους, όμως, είναι τόσο εξελιγμένη και ευέλικτη που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε είδος προϊόντων.





Πηγή: proho.gr