Στερνή μου γνώση, να σ΄είχα πρώτα: Έξι χρόνια μετά την απόφασή του να εξαγοράσει το MySpace, ο Ρούπερτ Μέρντοχ παραδέχεται ότι «τα έκανε θάλασσα με όλους τους δυνατούς τρόπους». Ο μεγαλοεκδότης του ομίλου News Corp. εξομολογήθηκε την Παρασκευή την αποτυχία του μέσω του λογαριασμού του στο Twitter:

«Πολλές ερωτήσεις και αστεία για το MySpace. Απλή η απάντηση: τα κάναμε θάλασσα με όλους τους δυνατούς τρόπους, μάθαμε αρκετά πολύτιμα και ακριβά μαθήματα» γράφει.

Σύμφωνα με το (μάλλον καυστικό) άρθρο του Wired, ο Μέρντοχ έστειλε το tweet από το iPad που είχε μαζί του στην έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας.

Η News Corp. του Μέρντοχ έδωσε 580 εκατομμύρια δολάρια για να εξαγοράσει το MySpace το 2005, όταν ο δικτυακός τόπος ήταν ο μεγαλύτερος παίκτης στη νέα αγορά των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης.

Τελικά, όμως, το MySpace «έφαγε τη σκόνη» του Facebook.

Τελικά πουλήθηκε πέρυσι τον Ιούνιο στην εταιρεία Specific Media LLC και τον τραγουδιστή Τζάστιν Τίμπερλεϊκ.

Το αντίτιμο; Μόλις 35 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: in.gr