Ένας Μπρους Γουίλις σκέτη μιζέρια

Ένας Μπρους Γουίλις σκέτη μιζέρια

Οι κριτικοί κατακρεούργησαν την ερμηνεία του σταρ στο περίφημο θρίλερ «Misery» του Στίβεν Κινγκ στο Μπρόντγουεϊ.

Πλέον, κάθε σταρ του Χόλιγουντ που σέβεται τον εαυτό του και θέλει να ξεχωρίζει από την πλέμπα των wannabe, οφείλει να αναβαπτίζεται κάθε λίγα χρόνια στην θεατρική σκηνή. Φυσικά, το εγχείρημα έχει δυσκολίες. Δεν είναι απλό για έναν σταρ της οθόνης να εγκαταλείπει το σπίτι του –συνήθως στα πέριξ του Λος Άντζελες- και να υπόκειται τον καθημερινό εξευτελισμό του ωραρίου, βρέξει χιονίσει, για πολλές συνεχόμενες ημέρες.
Όμως, θα πίστευε κανείς, πως η απομνημόνευση των γραμμών του ρόλου δεν θα αποτελούσε μείζων πρόβλημα για οποιονδήποτε ηθοποιό, πεπειραμένο ή μη, της σκηνής ή της οθόνης.

Το συγκεκριμένο συμπέρασμα είναι σαφές πως δεν ισχύει στην περίπτωση του Μπρους Γουίλις. Όπως παρατήρησε ο κριτικός του Guardian που παρακολούθησε την παράσταση του «Misery» στο Broadhurst Theatre της Νέας Υόρκης, ο σταρ του «Πολύ σκληρός για να πεθάνει» έβγαλε τις πρώτες παραστάσεις  με τη βοήθεια ακουστικού.  Όμως, ακόμα και όταν κατάφερε να αποστηθίσει τα λόγια του, η εκφορά τους ήταν ελάχιστα πειστική.

Αντί να παγώνει το αίμα των θεατών καθώς βρίσκεται παγιδευμένος στα χέρια της ψυχωτικής θαυμάστριας των βιβλίων του, ο Πολ Σέλντον του Γουίλις μοιάζει αδιάφορος για τα μελλούμενα, έως και λίγο σαρκαστικός. Και αυτή η πλήρης απουσία ενδιαφέροντος και αγωνίας εκ μέρους του τονίζεται ακόμα περισσότερο από το κοντράστ με την συμπρωταγωνίστριά του, Λόρι Μέτκαλφ, η οποία υποδύεται την ψυχωτική νοσοκόμα Άνι Γουίλκις με ξεχωριστή ένταση και ζήλο.

Το αποτέλεσμα βαθμολογείται με 2 στα 5 αστέρια, σκορ το λιγότερο απογοητευτικό για τους παραγωγούς του show που σίγουρα περίμεναν κάτι καλύτερο για τον κόπο και τα έξοδα στα οποία υποβλήθηκαν.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο