Όταν είσαι σε διαδικασία να χάσεις κιλά υπάρχουν κάποια τρόφιμα που σε βοηθούν να κρατηθείς στον καλό δρόμο.Αυτά  περιέχουν πολύ νερό. Την υπόλοιπη σύνθεση τους για να την επεξεργαστεί ο οργανισμός αναγκάζετε και καταναλώνει περεταίρω θερμίδες οπότε τα τρόφιμα αυτά είναι ελεύθερα θερμίδων ή και ακόμα αρνητικά θερμίδων.
Σε αυτή την λίστα περιλαμβάνονται φρούτα, λαχανικά, τυροκομικά και άλλα είδη όπως τα κατωτέρω:
 

Σέλερυ:75% περιεκτικότητα σε νερό, ωφέλιμες φυτικές ίνες, βιταμίνες A,C και K, καλύτερη εντερική λειτουργία, αντιοξειδωτικό, καλή ποιότητα δέρματος.   

Μαρούλια και πράσινα λαχανικά: 50% νερό, 50% φυτικές ίνες, μείωση επιθυμίας γλυκού, καύσεις, βιταμίνες K και A, 1γρ. σπανάκι έχει  πρωτεΐνη περισσότερη από 1 γρ. κρέας και η χώνεψή του μεγαλύτερη καύση θερμίδων.

Καρπούζι: ελάχιστες θερμίδες, αίσθηση κορεσμού, ενέργεια, προστασία από καρκίνο μαστού, μήτρας, παχέος εντέρου και αναπνευστικού.

Φ. γαλοπούλας ή κοτόπουλου: περιέχουν σχετικά θερμίδες αλλά δημιουργούν αίσθημα κορεσμού επί μακρόν, πολλές πρωτεΐνες που η πέψη τους προκαλεί έντονη κατανάλωση θερμίδων. 

Ζωμοί κρέατος και λαχανικών: σχετικά χαμηλή ποσόστωση θερμίδων, γευστικοί, εύπεπτοι με αίσθημα κορεσμού

Γιαούρτι: επιλογή με χαμηλά λιπαρά και χωρίς ζάχαρη. Ένα σνακ που με λίγους ξηρούς καρπούς  είναι χορταστικό, προσφέρει καλή λειτουργία του πεπτικού, σκελετική ενδυνάμωση.  

Μήλα και πορτοκάλια: χαμηλά σε θερμίδες, θρεπτικά, χορταστικά, ισχυρά αντικαρκινικά για τον μαστό, τα πορτοκάλια περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο άρα ρυθμίζουν την πίεση, μείωση εγκεφαλικών και κακής χοληστερόλης.

Γκρέιπ φρουτ:60-70% νερό, φυτικές ίνες, αίσθηση χορτασμού, υγεία πεπτικού, αρτηριακή σκλήρυνση, ταχύ μεταβολισμό, ενέργεια, αντικαρκινικό, 16% χαμηλότερη κακή χοληστερόλη.

Πιπεριές chili: η καψαϊκίνη που περιέχουν προκαλεί ραγδαία αύξηση του μεταβολισμού, οι θερμίδες που περιέχουν είναι λιγότερες από εκείνες που καταναλώνονται για την πέψη τους.   

Ντομάτες : χαμηλές θερμίδες, νόστιμο και ευέλικτο στην χρήση του υλικό, περιέχει λυκοπένιο που αναστέλλει ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων, κατά του καρκίνου του προστάτη του διαβήτη 2 και του σακχάρου.

Ρόκα: με όποια μορφή η χρήση της βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες, πολλές φυτικές ίνες, βιταμίνες K,C και E, συντηρεί σε καλή κατάσταση το πεπτικό.

Αγγούρια: η μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό προκαλεί έντονη καύση θερμίδων, αύξηση αντοχής, ισχυρό αντιφλεγμονώδες , βιταμίνη C ειδικά όταν τρώγετε με την φλούδα. 

Σπαράγγια: χαμηλές θερμίδες, έντονος μεταβολισμός , ισχυρό διουρητικό ώστε να αποβάλλονται οι τοξίνες, ευεργετικά για εγγείους για υγιή μωρά.  

Μπρόκολο: μόνον 30 θερμίδες ανά μερίδα, πολλές φυτικές ίνες, πρωτεΐνη ανάλογη του ρυζιού με πολύ λιγότερες θερμίδες, ενίσχυση του ανοσοποιητικού, μείωση πιθανότητας καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού.   

Καφές: 1 φλυτζάνι σκέτος καφές έχει 0 θερμίδες, ισορροπεί το πεπτικό σύστημα, μειώνει το αίσθημα της πείνας, μειώνει τις πιθανότητες καρκίνου του ήπατος, της νόσου του Πάρκινσον, του διαβήτη 2.