15 τροφές που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν

15 τροφές που καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες περιέχουν

Όταν είσαι σε διαδικασία να χάσεις κιλά υπάρχουν κάποια τρόφιμα που σε βοηθούν να κρατηθείς στον καλό δρόμο.Αυτά  περιέχουν πολύ νερό. Την υπόλοιπη σύνθεση τους για να την επεξεργαστεί ο οργανισμός αναγκάζετε και καταναλώνει περεταίρω θερμίδες οπότε τα τρόφιμα αυτά είναι ελεύθερα θερμίδων ή και ακόμα αρνητικά θερμίδων.
Σε αυτή την λίστα περιλαμβάνονται φρούτα, λαχανικά, τυροκομικά και άλλα είδη όπως τα κατωτέρω:
 

Σέλερυ:75% περιεκτικότητα σε νερό, ωφέλιμες φυτικές ίνες, βιταμίνες A,C και K, καλύτερη εντερική λειτουργία, αντιοξειδωτικό, καλή ποιότητα δέρματος.   

Μαρούλια και πράσινα λαχανικά: 50% νερό, 50% φυτικές ίνες, μείωση επιθυμίας γλυκού, καύσεις, βιταμίνες K και A, 1γρ. σπανάκι έχει  πρωτεΐνη περισσότερη από 1 γρ. κρέας και η χώνεψή του μεγαλύτερη καύση θερμίδων.

Καρπούζι: ελάχιστες θερμίδες, αίσθηση κορεσμού, ενέργεια, προστασία από καρκίνο μαστού, μήτρας, παχέος εντέρου και αναπνευστικού.

Φ. γαλοπούλας ή κοτόπουλου: περιέχουν σχετικά θερμίδες αλλά δημιουργούν αίσθημα κορεσμού επί μακρόν, πολλές πρωτεΐνες που η πέψη τους προκαλεί έντονη κατανάλωση θερμίδων. 

Ζωμοί κρέατος και λαχανικών: σχετικά χαμηλή ποσόστωση θερμίδων, γευστικοί, εύπεπτοι με αίσθημα κορεσμού

Γιαούρτι: επιλογή με χαμηλά λιπαρά και χωρίς ζάχαρη. Ένα σνακ που με λίγους ξηρούς καρπούς  είναι χορταστικό, προσφέρει καλή λειτουργία του πεπτικού, σκελετική ενδυνάμωση.  

Μήλα και πορτοκάλια: χαμηλά σε θερμίδες, θρεπτικά, χορταστικά, ισχυρά αντικαρκινικά για τον μαστό, τα πορτοκάλια περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο άρα ρυθμίζουν την πίεση, μείωση εγκεφαλικών και κακής χοληστερόλης.

Γκρέιπ φρουτ:60-70% νερό, φυτικές ίνες, αίσθηση χορτασμού, υγεία πεπτικού, αρτηριακή σκλήρυνση, ταχύ μεταβολισμό, ενέργεια, αντικαρκινικό, 16% χαμηλότερη κακή χοληστερόλη.

Πιπεριές chili: η καψαϊκίνη που περιέχουν προκαλεί ραγδαία αύξηση του μεταβολισμού, οι θερμίδες που περιέχουν είναι λιγότερες από εκείνες που καταναλώνονται για την πέψη τους.   

Ντομάτες : χαμηλές θερμίδες, νόστιμο και ευέλικτο στην χρήση του υλικό, περιέχει λυκοπένιο που αναστέλλει ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων, κατά του καρκίνου του προστάτη του διαβήτη 2 και του σακχάρου.

Ρόκα: με όποια μορφή η χρήση της βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες, πολλές φυτικές ίνες, βιταμίνες K,C και E, συντηρεί σε καλή κατάσταση το πεπτικό.

Αγγούρια: η μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό προκαλεί έντονη καύση θερμίδων, αύξηση αντοχής, ισχυρό αντιφλεγμονώδες , βιταμίνη C ειδικά όταν τρώγετε με την φλούδα. 

Σπαράγγια: χαμηλές θερμίδες, έντονος μεταβολισμός , ισχυρό διουρητικό ώστε να αποβάλλονται οι τοξίνες, ευεργετικά για εγγείους για υγιή μωρά.  

Μπρόκολο: μόνον 30 θερμίδες ανά μερίδα, πολλές φυτικές ίνες, πρωτεΐνη ανάλογη του ρυζιού με πολύ λιγότερες θερμίδες, ενίσχυση του ανοσοποιητικού, μείωση πιθανότητας καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού.   

Καφές: 1 φλυτζάνι σκέτος καφές έχει 0 θερμίδες, ισορροπεί το πεπτικό σύστημα, μειώνει το αίσθημα της πείνας, μειώνει τις πιθανότητες καρκίνου του ήπατος, της νόσου του Πάρκινσον, του διαβήτη 2.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο