Φθινοπωρινές τροφές που εξαφανίζουν το λίπος

Φθινοπωρινές τροφές που εξαφανίζουν το λίπος

Μπορεί το καλοκαίρι να έχει φτάσει στο τέλος του αλλά οι κακές συνήθειες που σας άφησε δε λένε να φύγουν από την καθημερινότητά σας.

Και φυσικά μιλάμε για το φαγητό και τα γλυκά που τρώγατε άφθονα στις διακοπές σας με την υπόσχεση ότι θα τα αφήσετε πίσω σας μέχρι τουλάχιστον τα Χριστούγεννα. Δείτε ποιες είναι οι 6 φθινοπωρινές (και χειμωνιάτικες) τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος.

1. Μαύρη σοκολάτα

Το αγαπημένο σας γλυκό περιλαμβάνει δύο συστατικά τα οποία είναι γνωστό ότι δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό σας: η καφεϊνη και οι αντιοξειδωτικές κατεχίνες. Απλά σιγουρευτείτε ότι τρώτε ένα μικρό κομματάκι την ημέρα έτσι ώστε και να καίτε λίπος και να μην παίρνετε παραπανίσιες θερμίδες χωρίς λόγο.

2. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες πρέπει να γίνουν το κρυφό μυστικό σας για κάψιμο λίπους. Αποτελούν τέλεια πηγή φυτικών ινών οι οποίες σας βοηθούν να νιώθετε γεμάτες και να μην πεινάτε ενώ από την άλλη καίτε θερμίδες μιας και βάζετε σε δουλειά τον μεταβολισμό σας. Επίσης περιέχουν μία ορμόνη η οποία βοηθάει στο να βρίσκεται σε ισορροπία η γλυκόζη στο αίμα σας. Βράστε ή ψήστε τις γλυκοπατάτες σας και φάτε τις με μία σαλάτα.

3. Κανέλα

Ήρθε η εποχή του χρόνου που η κανέλα γίνεται συχνά πρωταγωνίστρια στην καθημερινότητά σας και αυτό είναι πολύ καλό. Το φθινοπωρινό μπαχαρικό δίνει τρελή ώθηση στον μεταβολισμό σας. Βάζετέ το σχεδόν σε όλα τα φαγητά και τα ροφήματά σας ενώ μπορείτε να πασπαλίζετε με αυτό και τα φρούτα σας.

4. Αχλάδια

Μπορείτε να βρείτε διαφόρων ειδών αχλάδια το Φθινόπωρο και το Χειμώνα και υπάρχει ένας πολύ καλός λόγος για να αποθηκεύσετε όσα περισσότερα μπορείτε: τα αχλάδια, όπως και τα μήλα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες πηκτίνης η οποία βοηθάει στο να μην απορροφάει το σώμα σας λίπος.

5. Γαλοπούλα

Η γαλοπούλα είναι καθαρή πρωτεϊνη και σας κρατάει γεμάτες ενώ ταυτόχρονα απαιτεί αρκετή ενέργεια για να χωνευτεί πράγμα που σημαίνει πως αυξάνεται ο μεταβολισμός σας. Προτιμήστε να τρώτε γαλοπούλα χωρίς την πέτσα για να μειώσετε ακόμα περισσότερο τις θερμίδες που παίρνετε.

6. Γκρέιπφρουτ

Αυτό το φρούτο είναι ιδανικό για το Φθινόπωρο και το Χειμώνα. Το γκρέιπφρουτ αποτελεί τέλεια πηγή ινών που μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτες για περισσότερο. Δοκιμάστε να το βάλετε στη σαλάτα σας.

Πηγή: cyladies

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο