Υλικά

  • 4 Φύλλα κρούστας
  • 2 Ασπράδια αυγού
  • μπρόκολο σε φουντάκια 
  • 100 γρ. δημητριακά Fitness κλασικά σπασμένα ελαφρώς
  • παρμεζάνα φλοίδες
  • κίτρινο τυρί τριμμένο
  • μανιτάρια champignon  
  • μανιτάρια πλευρώτους  
  • μανιτάρια Portobello     
  • ρόκα
  • σκόρδο   
  • Θυμάρι
  • Πάπρικα
  • Αλάτι – πιπέρι

Εκτέλεση

Ψιλοκόβουμε το ζεματισμένο μπρόκολο και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε όλα μας τα υλικά. Γεμίζουμε τα φύλλα κρούστας και ρολάρουμε. Χτυπάμε ελαφρώς το ασπράδι. Περνάμε τα ρολλάκια πρώτα από το ασπράδι και μετά από τα χοντροσπασμένα δημητριακά. Τηγανίζουμε σε καυτό λάδι. Σερβίρουμε την ρόκα στο πλάι.