Πλούσιο smoothie γιαουρτιού Υλικά

•    1 φλ. φρέσκο γάλα
•    1 κεσεδάκι (200 γραμμ.) γιαούρτι με γεύση φρούτων
•    1½ φλ. τσαγιού παγωμένα ή κατεψυγμένα φρούτα (φράουλες, ροδάκινα κ.λπ.)

•    Εκτέλεση
Μπορείτε από το πρωί να πλύνετε τα φρούτα της αρεσκείας του παιδιού σας και να τα βάλετε στην κατάψυξη να παγώσουν (π.χ. φράουλες και ροδάκινα είναι τέλειος συνδυασμός). Τα παγώνετε στην κατάψυξη για 2 ώρες εκτός αν χρησιμοποιήσετε εξ αρχής κατεψυγμένα φρούτα που τα βρίσκετε πλέον σε όλα τα σούπερ μάρκετ.
 
Χτυπάμε στο μπλέντερ το γιαούρτι με το γάλα μέχρι να κρεμώσει (λίγα δευτερόλεπτα). Τότε προσθέτουμε τα παγωμένα φρούτα και ξαναχτυπάμε στο μπλέντερ για μερικά δευτερόλεπτα.
 
Μοιράζουμε αμέσως σε 2 ποτήρια και σερβίρουμε.


Πηγή: argiro.gr