Οι βρετανικές αρχές αρχίζουν έρευνα για το Sky News το οποίο έχει παραδεχθεί ότι κατέφυγε δύο φορές σε υποκλοπές email για να παραγάγει θέμα. Η αρμόδια κανονιστική αρχή που επιβλέπει τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης ανακοίνωσε σήμερα ότι άρχισε έρευνα στο ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι του δικτύου BSkyB του Ρούπερτ Μέρντοκ, το οποίο είχε κάνει γνωστό νωρίτερα αυτό το μήνα ότι είχε προβεί σε υποκλοπές email το 2008, όμως επέμεινε πως είχε ενεργήσει για το δημόσιο συμφέρον επειδή είχε μοιραστεί τις πληροφορίες με την αστυνομία και είχε βοηθήσει να εξασφαλιστεί μια ποινική καταδίκη.

Η παραδοχή αυτή είχε θεωρηθεί ότι έβλαψε το επιτυχημένο κανάλι. Ως αποτέλεσμα, η μητρική εταιρεία BSkyB ερευνάται για το κατά πόσον οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές της είναι κατάλληλοι για να έχουν άδεια ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών.

Σημειώνεται ότι το BSkyB ανήκει σε ποσοστό 39% στον όμιλο News Corp του Μέρντοκ, ο κλάδος των βρετανικών εφημερίδων του οποίου είχε κι αυτός εμπλακεί σε σκάνδαλο τηλεφωνικών υποκλοπών.