Στην «πρόβα τζενεράλε» διήνυσε την απόσταση μεταξύ της ιταλικής πρωτεύουσας και της Νάπολης μέσα σε 65 λεπτά. Η αμαξοστοιχία Italo, η πρώτη ιδιωτική υψηλής ταχύτητας στην Ιταλία, προορίζεται να αλλάξει τα δεδομένα στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις της χώρας.

Ένα τρένο με τρεις κατηγορίες θέσεων, ασύρματο ίντερνετ, μια μικρή αίθουσα προβολών και χώρο αποσκευών που θα επιτηρείται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης αποτελεί αναμφίβολα μια καινοτομία με βάση την ποιότητα των αμαξοστοιχιών που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα στο ιταλικό δίκτυο.

Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι πίσω από την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Italo, την κοινοπραξία NTV, βρίσκονται δύο μεγιστάνες: ο επικεφαλής της Ferrari Λούκα Κορντέρο ντε Μοντεζέμολο και ο επικεφαλής του ιταλικού οίκου μόδας Tod's Ντιέγκο ντελα Βάλε.

Η νέα εταιρεία επενδύει ουσιαστικά στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας διότι η δυνατότητα για… υψηλή ταχύτητα είναι περιορισμένη στο υπάρχον δίκτυο.

Εκτός από τις ανέσεις στους επιβάτες η NTV θα προσφέρει πλήθος υπηρεσιών πριν και μετά την επιβίβαση από τον συρμό, καθώς σε κάθε σταθμό θα υπάρχει ένας ειδικός χώρος για τους επιβάτες του Italo ανεξάρτητα από τον αντίστοιχο του δημόσιου οργανισμού Trenitalia.

Το παρθενικό ταξίδι της κατακόκκινης και αεροδυναμικής αμαξοστοιχίας στις 27 Απριλίου θα περιοριστεί στον άξονα Μιλάνο - Ρώμη - Νάπολη όμως σύντομα η εταιρεία θα επεκτείνει το δίκτυο της στη Βενετία, την Μπολόνια και το Τορίνο.

Πηγή: tovima.gr