Στα 31 εκατ. δολάρια ανήλθαν τα κέρδη της Washington Post, το α' τρίμηνο του 2012, ενώ ο τζίρος μειώθηκε κατά 7% στα 972 εκατ. δολάρια. 
Όσον αφορά την εφημερίδα, οι διαφημίσεις μειώθηκαν εσχάτως σε ποσοστό 17% και τα έσοδα αυτής της κατηγορίας συρρικνώθηκαν στα σχεδόν 53 εκατομμύρια δολάρια. Οι ιστοσελίδες WashingtonPost.com. και State.com. είχαν εσχάτως διαφημιστικά έσοδα 24,2 εκατομμυρίων δολαρίων (-7%). Η κυκλοφορία της Washington Post, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει κάμψη 9,8% για το ημερήσιο φύλλο και 5,2% για το κυριακάτικο.

Αντιθέτως, αύξηση εσόδων είχαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί, όπου ο ίδιος δημοσιογραφικός οργανισμός συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιό τους: τα έσοδα για το α' φετινό τρίμηνο ανήλθαν στα 81,5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μιαν αύξηση 13% ως προς το δ' τρίμηνο '11. Οι καλωδιακές δραστηριότητες (cable-operator) του ομίλου διακρίνονται, αντιστοίχως, για τη στασιμότητα των εσόδων τους: παραμένουν, για πολύ καιρό τώρα, περίπου στα 190 εκατομμύρια δολάρια.