current views are: 1

18 Σεπτεμβρίου 2012
Δημοσίευση12:21

Η νέα διαφήμιση της Benetton αναζητά τους «ανέργους της χρονιάς»

Με έναν πρωτότυπο τρόπο ο πρόεδρος του ομίλου Benetton, Αλεσάντρο Μπένετον, αναζητά τη λύση για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, καθώς κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατ. ανέργους να προτείνουν ιδέες. 

Δημοσίευση 12:21’
αρθρο-newpost

Με έναν πρωτότυπο τρόπο ο πρόεδρος του ομίλου Benetton, Αλεσάντρο Μπένετον, αναζητά τη λύση για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, καθώς κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατ. ανέργους να προτείνουν ιδέες. 

Με έναν πρωτότυπο τρόπο ο πρόεδρος του ομίλου Benetton, Αλεσάντρο Μπένετον, αναζητά τη λύση για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, καθώς κάνει έκκληση σε περίπου 100 εκατ. ανέργους να προτείνουν ιδέες.   
Ο 48χρονος πρόεδρος του ομίλου εγκαινίασε σήμερα τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της οικογενειακής επιχείρησης με τίτλο «UNHATE», τονίζοντας έτσι τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκονται οι άνεργοι κάτω των 30 ετών που προσπαθούν καθημερινά να βρουν δουλειά.  

Οι διαφημίσεις, καταχωρήσεις και τηλεοπτικά σποτ, που δείχνουν γεμάτους αποφασιστικότητα νέους να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας, άλλους να περιμένουν να δώσουν συνέντευξη ή να βρίσκονται στο γραφείο ανεργίας, αναμένεται να είναι λιγότερο αμφιλεγόμενες σε σχέση με την τελευταία διαφημιστική εκστρατεία του Benetton.  

Η εκστρατεία αυτή κατέληξε στη σύναψη συμφωνίας τον Μάιο, με την εταιρία να κάνει δωρεά σε καθολική φιλανθρωπική οργάνωση για να τερματιστεί νομική διαμάχη που είχε με το Βατικανό εξαιτίας μιας διαφήμισης που έδειχνε τον πάπα Βενέδικτο να φιλάει στα χείλη έναν ιμάμη.  

Η νέα παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία θα περιλαμβάνει αφίσες, μπλουζάκια, μια ταινία και έναν διαγωνισμό για την επιλογή 100 «ανέργων της χρονιάς», ο καθένας από τους οποίους θα κερδίσει 5.000 ευρώ για την ιδέα του.  

Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών και άνεργοι. Θα πρέπει να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unhatefoundation.org και θα επιλεγούν μέσω διαδικτυακής δημοσκόπησης από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους στην ίδια ιστοσελίδα. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ως τις 14 Οκτωβρίου.  

«Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σκεφτούμε. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι το μοναδικό που θα πρέπει να χρησιμοποιούμε», δήλωσε σε συνέντευξή του στη «ναυαρχίδα» του ομίλου στη Βρετανία, το κατάστημα στην κοσμοπολίτικη συνοικία Νάιτσμπριτζ του Λονδίνου.  

Όπως είπε ο ίδιος, η νέα διαφημιστική εκστρατεία προέκυψε χάρη στην ομάδα 50 εμπειρογνωμόνων της Benetton οι οποίοι του προσκόμισαν στατιστικά στοιχεία που έδειχναν ότι ο αριθμός των ανέργων σε ολόκληρο τον κόσμο, ηλικίας 15 με 29, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια, αλλά και με αφορμή ένα πρόσφατο ταξίδι του στην Ιαπωνία.  

Ο ίδιος ανέφερε ως παράδειγμα προς μίμηση την Ιαπωνία, η οποία επέζησε σφοδρής οικονομικής κρίσης στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και μιας οικονομίας που τα τελευταία 20 χρόνια έχει συρρικνωθεί.  

«Την ίδια στιγμή κατάφεραν να την κάνουν καθαρότερη οικονομία. Πηγαίνεις στο Τόκιο και βλέπεις ότι ο θόρυβος είναι μικρότερος, κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση ή τουλάχιστον είναι μικρότερη», σημειώνει ο Μπένετον.


σχετικα αρθρα