Την πρόθεση της Γαλλίας να αναλάβει δράση, αν ο κίνδυνος από τους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς επαληθευθεί, εξέφρασε ο πρωθυπουργός της χώρας, Ζαν-Μαρκ Ερό, έπειτα από τη δημοσίευση μιας ανησυχητικής μελέτης για το θέμα. «Η δημοσίευση μιας μελέτης από γάλλους ερευνητές η οποία αμφισβητεί σοβαρά το κατά πόσον είναι μακροπρόθεσμα αβλαβές το διαγενετικό καλαμπόκι NK 603, προκάλεσε την άμεση σύγκληση της υπηρεσίας υγειονομικής ασφάλειας και της ευρωπαϊκής αρχής ασφάλειας των τροφίμων», δήλωσε ο γάλλος πρωθυπουργός σε ομιλία του στην Ντιζόν.

Ο ίδιος ζήτησε μια ταχεία διαδικασία, της τάξης των μερικών εβδομάδων, που να επιτρέψει να επαληθευθεί η επιστημονική ισχύς αυτής της μελέτης. «Αν τα συμπεράσματα είναι αδιαμφισβήτητα ο γάλλος υπουργός Γεωργίας Στεφάν Λε Φολ θα υποστηρίξει σε ευρωπαϊκό επίπεδο την απαγόρευση των γενετικά τροποποιημένων οργανισμών», διαβεβαίωσε ο Ερό.

Σημειώνεται ότι Παρίσι και Βρυξέλλες συγκάλεσαν χθες τις αντίστοιχες υγειονομικές αρχές τους μετά τη δημοσίευση αυτής της έρευνας που δείχνει όγκους μεγάλους σαν μπάλες του πινγκ-πονγκ σε ποντικούς που έχουν τραφεί με ένα γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι της Monsanto που εισάγεται στην Ευρώπη.