Βραβείο για την καλύτερη εξυπηρέτηση απένειμε η εφημερίδα Lloyd's στο πλήρωμα του Costa Concordia, παρά τις καταγγελίες για έλλειψη βασικής εκπαίδευσης στην εκκένωση του πλοίου!  
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ένα μέλος του πληρώματος από την Ινδονησία, που βρισκόταν στη γέφυρα του πλοίου, δεν μπορούσε να καταλάβει τις διαταγές του καπετάνιου, καθώς ο Σκετίνο πολλές φορές ξεχνιόταν και μιλούσε με ναπολιτάνικη διάλεκτο.   

Επιπλέον, λίγη ώρα αφότου το κρουαζιερόπλοιο χτύπησε στα βράχια, πολλά από τα μέλη του πληρώματος δεν ήξεραν πως να συμπεριφερθούν, αφού δεν είχαν ούτε τη βασική εκπαίδευση. Ένα άλλο εντυπωσιασκό στοιχείο είναι πως το πλήρωμα δεν μπορούσε να συνεννοηθεί αφού ήταν από διαφορετικές χώρες.   

Η Lloyd's ανέφερε για τη βράβευση: «Αυτό που διέφυγε σε ένα μεγάλο βαθμό από τα ΜΜΕ είναι ότι το  πλήρωμα έδειξε γενναιότητα και επαγγελματισμό τις κρίσιμες ώρες. Με 4.229 επιβάτες δεν πρέπει κανείς να παραβλέψει ότι αν δεν ήταν το πλήρωμα οι απώλειες θα ήταν περισσότερες από 32».