Στις 7 Δεκεμβρίου, έναν μήνα νωρίτερα, θα αρχίσουν φέτος οι εκπτώσεις στην Ιταλία, όπως μεταδίδουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης.   
Ειδικότερα, η Corriere della Sera αναφέρει ότι δεν θα ονομαστούν τυπικά εκπτώσεις, αλλά προσφορές, ωστόσο το νόημα και το περιεχόμενο δεν αλλάζουν.  

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που προσπαθεί να δώσει μια ώθηση στην αγορά, σε περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης. Οι εμπορικές ενώσεις όμως διχάζονται: η ένωση Confcommercio θεωρεί ότι «αυτή την στιγμή τα καταστήματα με είδη ρουχισμού πρέπει να βοηθηθούν, δεν μπορούν να μείνουν σε τέλμα, διότι θα ήταν πραγματική καταστροφή».

Η Confesercenti όμως εκτιμά ότι «η πρωτοβουλία αυτή κινδυνεύει να αναγκάσει τα τόσα μικρά καταστήματα που διέρχονται κρίση, να κατεβάσουν οριστικά τα ρολά, διότι θα πληγούν οι πωλήσεις του Νοεμβρίου, αλλά και οι κανονικές, παραδοσιακές εκπτώσεις του Ιανουαρίου».

Την πρωτοβουλία στηρίζουν τόσο οι ενώσεις καταναλωτών, οι οποίες κάνουν λόγο για «συνεπή εφαρμογή ενός μέτρου που ίσχυσε για πρώτη φορά τον Ιούνιο», όσο και τα δίκτυα πολυκαταστημάτων, που ανακοινώνουν ότι «έχουν ετοιμασθεί εγκαίρως για τις μεγάλες προσφορές του Δεκεμβρίου».