Το ιρανικό κρατικό Press TV σταμάτησε να μεταδίδεται μέσω δορυφόρου σε ΗΠΑ και Καναδά, όπως ανακοίνωσε το ίδιο στο σάιτ του, χαρακτηρίζοντας την εξέλιξη «προφανή παραβίαση της ελευθερίας του λόγου».
Στην ανακοίνωση που εξεδόθη το Σάββατο αναφέρεται ότι το Press TV αποβλήθηκε από την δορυφορική πλατφόρμα καναλιών Galaxy 19, που επέτρεπε να μεταδίδει σε ΗΠΑ και Καναδά.

Το ειδησεογραφικό κανάλι 24ωρης λειτουργίας προβάλλει τις ιρανικές θέσεις σε εσωτερικά και διεθνή ζητήματα και υποστήριξε ότι έπεσε θύμα των δυτικών μέτρων κατά της Τεχεράνης σε σχέση με το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα.

Η Intelsat του Λουξεμβούργου που χειρίζεται το Galaxy 19 δεν έδωσε εξηγήσεις για την απόφασή της.

Η κίνηση αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά την «στοχοποίηση» από το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών του Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB) και του διευθυντή του Εζατολάχ Ζαργκαμί, που επιβλέπει όλα τα κανάλια του Ιράν.
TAGS