Η Daily Mail είχε «αποκαλύψει» τον Ιανουάριο το... βρώμικο σχέδιο κατά τη Συρίας

Η  Daily Mail είχε «αποκαλύψει» τον Ιανουάριο το... βρώμικο σχέδιο κατά τη Συρίας

Γράφει ο Γιάννης Κοκκινίδης
 

Στις 29 Ιανουαρίου 2013, η πλέον δημοφιλής καθημερινή εφημερίδα της Βρετανίας, η Daily Mail, στην ηλεκτρονική της έκδοση δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο: Οι ΗΠΑ «υποστήριξαν σχέδιο επίθεσης με χημικά όπλα στην Συρία και θα κατηγορούσαν για αυτό το καθεστώς Άσαντ.

Το άρθρο αυτό κατέβηκε 24 ώρες μετά και εξαφανίστηκε από το αρχείο της ηλεκτρονικής έκδοσης της Βρετανικής εφημερίδας σαν να μην υπήρξε ποτέ. Τυχαίο;

Το θέμα αυτό δεν σταμάτησε εκεί βέβαια.  Η  εφημερίδα δέχθηκε μήνυση από Βρετανική εταιρεία εξοπλιστικών προγραμμάτων όπου ενέπλεκε δυο στελέχη της και ήρθε σε δικαστικό συμβιβασμό

Η Guardian ανέφερε στις 26 Ιουνίου 2013: «Η Daily Mail ζήτησε συγγνώμη και θα καταβάλει £ 110.000 ως αποζημίωση για συκοφαντική δυσφήμιση σε μια εταιρεία αμυντικών συστημάτων του Λονδίνου καθώς κακώς την συνέδεσε  με μια φερόμενη συνωμοσία χημικών όπλων στη Συρία.

Στην αλληλογραφία των στελεχών της Britam Defence, αποκαλυπτόταν, ότι η εταιρία είχε δεχθεί δελεαστική προσφορά για να παραδώσει στην πόλη Χομς της Συρίας χημικά όπλα, σοβιετικής παραγωγής από το οπλοστάσιο της Λιβύης, καθώς παρόμοια εκτιμούσαν ότι διέθεταν οι συριακές ένοπλες δυνάμεις. Στόχος, να τα εκτοξεύσουν οι αντικαθεστωτικοί, να το χρεωθεί ο «τύραννος» Άσαντ και να δοθεί το πρόσχημα της επέμβασης»!

Υπενθυμίζεται, ότι μόλις ένα μήνα νωρίτερα, ο Μπάρακ Ομπάμα είχε δηλώσει ότι η χρήση χημικών στη Συρία αποτελεί «κόκκινη γραμμή», ενώ η αμερικανική πλευρά φερόταν στο δημοσίευμα να έχει γνώση του σχεδίου και μάλιστα να το έχει εγκρίνει! Τη χρηματοδότηση της επιχείρησης θα την αναλάμβανε το Κατάρ!


Θα μάθουμε ποτέ ποιος έριξε τελικά τα χημικά στη Συρία; Το ποιο πιθανόν είναι πως όχι.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο