current views are: 2

19 Απριλίου 2014
Δημοσίευση15:18

Άπειρη αξιωματικός στο τιμόνι του μοιραίου πλοίου της Ν. Κορέας!

Η 26χρονη τρίτη αξιωματικός, που βρισκόταν στο πηδάλιο του νοτιοκορεατικού πλοίου Sewol την ώρα που σημειώθηκε η ναυτική τραγωδία, δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά πλοίο σε αυτήν την διαδρομή, σύμφωνα με το δίκτυο Arirang.

Δημοσίευση 15:18’
αρθρο-newpost

Η 26χρονη τρίτη αξιωματικός, που βρισκόταν στο πηδάλιο του νοτιοκορεατικού πλοίου Sewol την ώρα που σημειώθηκε η ναυτική τραγωδία, δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά πλοίο σε αυτήν την διαδρομή, σύμφωνα με το δίκτυο Arirang.

Η 26χρονη τρίτη αξιωματικός, που βρισκόταν στο πηδάλιο του νοτιοκορεατικού πλοίου Sewol την ώρα που σημειώθηκε η ναυτική τραγωδία, δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά πλοίο σε αυτήν την διαδρομή, σύμφωνα με το δίκτυο Arirang.

Η διαδρομή αυτή είναι γνωστή λόγω των ισχυρών ρευμάτων που υπάρχουν στην περιοχή.

Ο 69χρονος πλοίαρχος του πλοίου, Λι Τζουν Σέοκ, συνελήφθη σήμερα το πρωί κατηγορούμενος για αμέλεια μαζί με άλλα δύο μέλη του πληρώματος του πλοίου, στα οποία περιλαμβάνεται η υποπλοίαρχος που βρισκόταν στο πηδάλιό του όταν αυτό ναυάγησε.
Την πληροφορία που μετέδωσε το Arirang επιβεβαίωσαν αργότερα σήμερα και οι εισαγγελείς που έχουν αναλάβει την έρευνα. Σύμφωνα με αυτούς, η τρίτη αξιωματικός ήταν αυτή που οδηγούσε το Sewol στην διαδρομή αυτή όταν το πλοίο πήρε κλίση και ανατράπηκε –για πρώτη φορά στην σταδιοδρομία της.

Το δικαστήριο που έδωσε εντολή για την σύλληψη του πλοιάρχου και των δύο μελών του πληρώματος του πλοίου ανακοίνωσε ότι προχώρησε στο μέτρο αυτό για να αποτραπεί το ενδεχόμενο οι ύποπτοι να αποκρύψουν ή να καταστρέψουν στοιχεία.

Ερωτηθείς αφού παρουσιάστηκε στο δικαστήριο γιατί δόθηκε εντολή στους μαθητές που επέβαιναν στο Sewol να παραμείνουν στις καμπίνες τους αντί να εγκαταλείψουν το πλοίο, ο πλοίαρχος δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι η εκκένωση του πλοίου καθυστέρησε λόγω των φόβων που υπήρχαν ότι τα ισχυρά και κρύα ρεύματα θα παρέσυραν τους ανθρώπους που θα έπεφταν στην θάλασσα.

Αν οι άνθρωποι εκκένωναν το πλοίο που βυθιζόταν, οι ζωές τους θα διέτρεχαν μεγαλύτερο κίνδυνο, καθώς δεν είχαν καταφτάσει ακόμη στην περιοχή σκάφη διάσωσης, σημείωσε ο Λι.

Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι το πορθμείο γύρισε απότομα και πήρε κλίση, ίσως λόγω μιας μετατόπισης στο φορτίο που μετέφερε, ενώ μέλη του πληρώματος δήλωσαν ότι ο καπετάνιος, ο οποίος δεν βρισκόταν αρχικά στην γέφυρα, προσπάθησε να το επαναφέρει, αλλά δεν τα κατάφερε.

Ορισμένοι συγγενείς των περισσότερων από 200 παιδιών που αγνοούνται προσέφεραν σήμερα δείγμα του DNA τους για να βοηθήσουν στην αναγνώριση των σορών, καθώς όσο περνούν οι ώρες η επιχείρηση διάσωσης μετατρέπεται μάλλον σε μια αποστολή περισυλλογής των νεκρών που έχουν εγκλωβιστεί στο κύτος του Sewol.

Στο πλοίο επέβαιναν 476 επιβάτες και πλήρωμα, συμπεριλαμβανομένων 320 μαθητών και 15 καθηγητών από σχολείο της Άνσαν, η οποία βρίσκεται κοντά στην Σεούλ, όταν αυτό άρχισε να ανατρέπεται καθώς εκτελούσε συνηθισμένο δρομολόγιό του από το λιμάνι Ιντσόν στο νησί Τζετζού.

Συνολικά 174 άνθρωποι έχουν διασωθεί μέχρι στιγμής. Οι νεκροί ανήλθαν σήμερα σε 32, ενώ περίπου άλλοι 270 πιστεύεται ότι βρίσκονται παγιδευμένοι μέσα στο πλοίο, το οποίο μετέφερε επίσης αυτοκίνητα.

Ειδικοί που επικαλείται το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Γιονχάπ δήλωσαν ότι επιβάτες θα μπορούσαν να επιβιώσουν σε θύλακες με αέρα εντός του πλοίου για 72 ώρες.

Ωστόσο από την Τετάρτη που βυθίστηκε το οχηματαγωγό πλοίο δεν έχει ανασυρθεί άλλος επιζών, σύμφωνα με το πρακτορείο.
“Καθώς το απόγευμα προβλέπεται να επιδεινωθούν οι καιρικές συνθήκες, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να υπάρξει πρόοδος” στις έρευνές μας, σημείωσε ο αξιωματικός της ακτοφυλακής Τσόι Σανγκ Χουάν.

Περίπου 650 αξιωματικοί του πολεμικού ναυτικού και της ακτοφυλακής μετέχουν στις έρευνες, μαζί με πολίτες που είναι δύτες, σύμφωνα με το Γιονχάπ.

Ο Πάπας Φραγκίσκος, ο οποίος αναμένεται να επισκεφθεί τον Αύγουστο την Νότια Κορέα, έγραψε στο Twitter: “Σας παρακαλώ προσευχηθείτε μαζί μου για τα θύματα της τραγωδίας με το φέρι στην Κορέα και για τις οικογένειές τους”.


σχετικα αρθρα