Οι αρχές του Μπαχρέιν απαγόρευσαν την κυκλοφορία της εφημερίδας Al-Wasat που πρόσκειται στην αντιπολίτευση και εναντίον των επικεφαλής της θα ασκηθούν διώξεις με την κατηγορία της μετάδοσης ψευδών ειδήσεων, ανακοίνωσε σήμερα ο οργανισμός που ελέγχει τα μέσα ενημέρωσης στο μικρό αυτό βασίλειο του Κόλπου.

Η κρατική τηλεόραση μετέδωσε την απαγόρευση της κυκλοφορίας της εφημερίδας και την κατηγόρησε ότι διέσπειρε ψευδείς ειδήσεις από τις 26 ως τις 28 Μαρτίου, στη διάρκεια των σιιτικών διαδηλώσεων εναντίον της σουνιτικής δυναστείας που κυβερνά τη χώρα.

Χαρακτηριστικά τονίζεται στην ανακοίνωση πως η εφημερίδα δημοσίευσε γεγονότα που δεν έχουν συμβεί.

Η Al-Wasat ιδρύθηκε το 2002. Πρόεδρος του διοικητικού της συμβουλίου είναι ο επιχειρηματίας Φαρούκ αλ Μοαγέντ και διευθυντής ο Μανσούρ αλ-Τζίμρι, υποστηρικτής της αντιπολίτευσης.