Μεγάλη ήταν η ταλαιπωρία εκατομμυρίων επιβατών σε ολόκληρο τον κόσμο καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα για το check in είχε τεθεί εκτός λειτουργίας. 

Το πρόβλημα αφορούσε όλες τις εταιρίες που χειρίζονται το σύστημα αυτό που ονομάζεται Amadeus, όπως επίσης και τα ταξιδιωτικά γραφεία. 

Ο έλεγχος για αποσκευές και επιβάτες δεν γινόταν ηλεκτρονικά με αποτέλεσμα να παρατηρούνταν μεγάλες καθυστερήσεις. Νωρίς το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος) το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.