Μια άκρως… αποτυχημένη καμπάνια λάνσαραν οι υπεύθυνοι της Malaysia Airlines, προκειμένου να προωθήσουν την αεροπορική εταιρεία, η οποία πήρε τον κατήφορο, μετά τις δύο πρόσφατες αεροπορικές τραγωδίες.
Σύμφωνα με την καμπάνια, η εταιρεία υπόσχεται να ικανοποιήσει όλες τις επιθυμίες των επιβατών της, ενώ μεταξύ άλλων τους τάζει δωρεάν εισιτήρια και iPad.
Αυτό που είχαν να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι, είναι να κοινοποιήσουν στην εταιρεία όπως θέλουν αυτό που στην Αμερική και σε άλλες δυτικές χώρες είναι γνωστό ως «bucket list» (όλα όσα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του, πριν πεθάνει).
Όπως ήταν φυσικό, η καμπάνια των Μαλαισιανών Αερογραμμών έμεινε στον «αέρα» μόνο για λίγες ώρες, καθώς οι υπεύθυνοι συνειδοτοποίησαν πως με αυτόν τον τρόπο δεν πρόκειται να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών.
Υπενθυμίζεται πως τον Μάρτιο η πτήση MH370 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κουάλα Λουμπούρ – Πεκίνο, εξαφανίστηκε από τα ραντάρ, παίρνοντας μαζί του τους 227 επιβάτες και το 12μελές πλήρωμα.
Λίγους μήνες μετά, η πτήση 17 συντρίβεται, πιθανότατα από πύραυλο, ενώ πετούσε πάνω από τον εναέριο χώρο της ανατολικής Ουκρανίας. Οι 283 επιβάτες και το 15μελές πλήρωμα βρίσκουν ακαριαίο θάνατο.
Ντ. Μ.
ολες οι ειδησεις
- Eurojackpot: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη κλήρωση των 115 εκατ. ευρώ – Μέχρι τις 19:00 η κατάθεση δελτίων για το έπαθλο ρεκόρ
- Κώστας Σκρέκας: Πρόστιμα 1,5 εκατ. ευρώ σε Leroy Merlin, Jysk, Attica και άλλες 8 επιχειρήσεις
- Δημήτρης Παπανώτας: Όλη η 5λεπτη δήλωσή του χωρίς μοντάζ, που έφερε τη διαγραφή του από το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
- Καλάθι του νονού: Ξεκινάει στις 22 Απριλίου – Τι περιλαμβάνει
Ακολουθήστε το Newpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newpost.gr