current views are: 2

25 Μαρτίου 2015
Δημοσίευση18:09

Νέο σενάριο για τη συντριβή του Airbus

Μια νέα θεωρία, σχετικά με το τι μπορεί να οδήγησε το Airbus της Germanwings στην πτώση, δημοσίευσε η Daily Mail.

Δημοσίευση 18:09’
αρθρο-newpost

Μια νέα θεωρία, σχετικά με το τι μπορεί να οδήγησε το Airbus της Germanwings στην πτώση, δημοσίευσε η Daily Mail.

Μια νέα θεωρία, σχετικά με το τι μπορεί να οδήγησε το Airbus της Germanwings στην πτώση, δημοσίευσε η Daily Mail.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το αεροσκάφος μπορεί να συνετρίβη λόγω ρωγμών στο παρμπρίζ.

«Αυτό μπορεί να προκάλεσε απότομη πτώση των επιπέδων του οξυγόνου κάνοντας τους πιλότους να χάσουν τις αισθήσεις τους», σημειώνει η Daily Mail.

Αυτή θα ήταν μια εξήγηση για το τον λόγο που δεν δόθηκε σήμα κινδύνου από το αεροπλάνο καθώς και το ότι ο πύργος ελέγχου είχε χάσει κάθε επαφή μαζί του για περίπου 20 λεπτά.

Ολα αυτά τα μεταφέρει η βρετανική εφημερίδα επικαλούμενη πληροφορίες που γράφουν πιλότοι σε φόρουμ και σύμφωνα με τις οποίες έχει γίνει ήδη ανάλυση του πρώτου μαύρου κουτιού του Airbus A320 από την οποία μάλιστα προκύπτει ότι μια «δομική αποτυχία» είναι υπεύθυνη για την καταστροφή. Συγκεκριμένα, η θεωρία για το ραγισμένο παρμπρίζ συζητήθηκε στο φόρουμ αεροπόρων PPRuNe, κάτω από μια ανάρτηση στην οποία αναφερόταν ότι κατέστη εφικτό να ληφθούν τα δεδομένα από το πρώτο μαύρο κουτί του μοιραίου αεροπλάνου.

Ο Τόνι Νιούτον, επαγγελματίας χειριστής αεροσκαφών τύπου Α320 για πάνω από 20 χρόνια και μέλος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας μιλώντας στην Daily Mail τόνισε ότι είναι απολύτως λογικό και πειστικό η τραγωδία να οφείλεται σε δομικές ζημιές στο πιλοτήριο, ενδεχομένως και από μια ρωγμή στο παρμπρίζ.

«Αν υπήρχε ξαφνική δομική ανεπάρκεια, η αποσυμπίεση μπορεί να έκανε τους πιλότους να σκάσουν και να χάσουν τον αποπροσανατολισμό τους. Η προβλεπόμενη διαδικασία σε τέτοιες περιπτώσεις προβλέπει ότι οι πιλότοι πρέπει να φορέσουν όσο το δυνατό γρηγορότερα τις μάσκες οξυγόνου τους καθώς θα έχουν μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα στη διάθεσή τους μέχρι να χάσουν τη συνείδησή τους. Στη συνέχεια θα πρέπει να προγραμματίσουν το αεροπλάνο να κατέβει ταχύτατα μέχρι να φθάσουν σε υψόμετρο που θα μπορούν να αναπνεύσουν πιο εύκολα. Στη συνέχεια και όταν θέσουν την κατάσταση υπό έλεγχο, θα πρέπει να σταθεροποιήσουν το αεροπλάνο στα 10.000 πόδια, όπου και θα μπορούν να έχουν τη συνείδησή τους και να συνεχίζουν να πετούν», προσθέτει ο Νιούτον.


σχετικα αρθρα