Αυτός είναι ο 28χρονος συγκυβερνήτης που έριξε το Airbus στις Άλπεις

Αυτός είναι ο 28χρονος συγκυβερνήτης που έριξε το Airbus στις Άλπεις

O 28χρονος Andreas Lubitz είναι ο μοιραίος συγκυβερνήτης του Airbus Α32Ο, ο οποίος σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του εισαγγελέα της Μασσαλίας «έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος» στις γαλλικές Άλπεις, παρασύροντας στο θάνατο άλλα 149 άτομα. 

Είχε προσληφθεί από την Germanwings τον Σεπτέμβριο του 2013 και είχε στο ενεργητικό του, μόλις 630 ώρες πτήσης, ενώ στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους είχε συνολικά 100 ώρες πτήσης. Από το 2008 εργαζόταν ως αεροσυνοδός στη Lufthansa, στη συνέχεια πήγε για σπουδές στη Βρέμη και στο Φοίνιξ της Αριζόνα και από το 2013 εργαζόταν ως πιλότος στη Germanwings.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο Lubitz καταγόταν από το Montabaur της Ρηνανίας και έμενε με τους γονείς του στην ίδια περιοχή. Ωστόσο, σύμφωνα με το Spiegel δεν προκύπτει να είχε επαφές με τρομοκράτες και δεν συγκαταλέγεται σε κάποια λίστα τρομοκρατών που καταζητούνται.

Μετά τη δημοσιοποίηση του ονόματός του δημιουργήθηκαν αρκετοί «τρολ» λογαριασμοί στο facebook. Αυτή είναι η αυθεντική σελίδα του συγκυβερνήτη Andreas Lubitz, η οποία, όμως, έχει διαγραφεί.

Όπως αποκάλυψαν οι καταγραφές του μαύρου κουτιού, ο κυβερνήτης του αεροπλάνου έφυγε κάποια στιγμή από το πιλοτήριο για να πάει στην τουαλέτα. Όταν επέστρεψε ο 28χρονος συγκυβερνήτης είχε κλειδώσει την πόρτα του πιλοτηρίου και «ξεκίνησε εσκεμμένα τη διαδικασία καθόδου του αεροσκάφους», για να το ρίξει στη συνέχεια στα βουνά των Άλπεων.

«Ο συγκυβερνήτης ήταν μέσα στο cockpit του αεροπλάνου και ο πιλότος χτυπούσε επανειλημμένα την πόρτα για να του ανοίξει, όμως εκείνος δεν του άνοιγε», είπε χαρακτηριστικά ο εισαγγελέας. Τα τελευταία λεπτά έχουν καταγραφεί κραυγές από την καμπίνα των επιβατών, ενώ ακούγεται η αναπνοή του μοιραίου συγκυβερνήτη, που αποδεικνύει ότι ήταν ζωντανός και κλειδώθηκε επίτηδες στο πιλοτήριο. 

Παρά τις προσπάθειες του κυβερνήτη, η πόρτα δεν κατάφερε να ανοίξει, καθώς μετά την 11η Σεπτεμβρίου οι πόρτες των πιλοτηρίων είναι υποχρεωτικά θωρακισμένες ώστε, εάν κάποιος επιχειρήσει να μπει, οι πιλότοι τον βλέπουν από το πιλοτήριο και πατούν από μέσα το κουμπί «open». Αν, χτυπώντας το κουδούνι, δεν ανοίξει κανείς από το πιλοτήριο, η πόρτα μπορεί να ανοίξει αυτόματα μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, εκτός και αν κάποιος εμποδίσει εσκεμμένα και ξανακλειδώσει την πόρτα από το εσωτερικό του πιλοτηρίου. 

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο