Δεδομένο θεωρείται ότι τα επόμενα χρόνια οι επιστήμονες θα ανακαλύψουν εξωγήινους, δήλωσε η επικεφαλής επιστήμονας της NASA, Ellen Stofan.

Η ίδια υποστήριξε ότι οι επιστήμονες της NASA γνωρίζουν καλά πού να ψάξουν για στοιχεία εξωγήινης ζωής σε άλλους πλανήτες, πώς να ψάξουν και επιπλέον διαθέτουν και την απαραίτητη τεχνολογία.

Έτσι, η ίδια εκτιμά ότι μέσα στα επόμενα δέκα με είκοσι χρόνια θα έχουμε σίγουρα ανακαλύψει εξωγήινη ζωή σε άλλους πλανήτες του γαλαξία μας.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Jeffery Newmark, διευθυντής Ηλιοφυσικής στη NASA, ο οποίος τόνισε:

Δεν συζητάμε για το αν θα ανακαλύψουμε εξωγήινους, αλλά για το πότε θα τους ανακαλύψουμε.

Σε άλλο σημείο η Stofan επεσήμανε ότι δεν πρέπει να περιμένουμε να βρούμε «μικρά πράσινα ανθρωπάκια, αλλά θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για μονοκύτταρους οργανισμούς».

Από την πλευρά του, ο Jim Green, διευθυντής πλανητικής επιστήμης στη NASA, δήλωσε ότι σε μια πρόσφατη μελέτη της ατμόσφαιρας του Άρη βρέθηκε ότι το 50% στο βόρειο ημισφαίριο του πλανήτη είχε κάποτε ωκεανούς με βάθος πάνω από 1.500 μέτρα. Η ίδια μελέτη αποκάλυψε ότι στον «κόκκινο» πλανήτη υπήρξε νερό για διάστημα περισσότερο από 1.200 εκατομμύρια χρόνια!