current views are: 1

20 Μαΐου 2015
Δημοσίευση07:30

Η απεργία στους γερμανικούς σιδηροδρόμους πλήττει από σήμερα και τα επιβατηγά τρένα

Η νέα απεργία των μηχανοδηγών των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ξεκίνησε χθες από τα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε σήμερα στα επιβατηγά, αναγκάζοντας την εταιρεία των γερμανικών σιδηροδρόμων Deutsche Bahn να ακυρώσει τα δύο τρίτα των δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και το ένα τρίτο των τοπικών τρένων.

Δημοσίευση 07:30’
αρθρο-newpost

Η νέα απεργία των μηχανοδηγών των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ξεκίνησε χθες από τα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε σήμερα στα επιβατηγά, αναγκάζοντας την εταιρεία των γερμανικών σιδηροδρόμων Deutsche Bahn να ακυρώσει τα δύο τρίτα των δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και το ένα τρίτο των τοπικών τρένων.

Η νέα απεργία των μηχανοδηγών των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ξεκίνησε χθες από τα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε σήμερα στα επιβατηγά, αναγκάζοντας την εταιρεία των γερμανικών σιδηροδρόμων Deutsche Bahn να ακυρώσει τα δύο τρίτα των δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και το ένα τρίτο των τοπικών τρένων.

Πρόκειται για την ένατη κινητοποίηση στους γερμανικούς σιδηροδρόμους σε διάστημα δέκα μηνών. Η απεργία, η οποία ξεκίνησε χθες μετά το μεσημέρι στα εμπορικά τρένα, επεκτάθηκε από τις 00.00 στα επιβατηγά, έπειτα από απόφαση του συνδικάτου GDL.
Το συνδικάτο δεν διευκρίνισε τη διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης που πλήττει εκατομμύρια επιβάτες, αφήνοντας να εννοηθεί ότι είναι πιθανόν να διαρκέσει περισσότερο από την προηγούμενη εξαήμερη απεργία στις αρχές του Μαΐου. Το GDL θα ειδοποιήσει για τη λήξη της απεργίας 48 ώρες πριν. 

Το ανατολικό τμήμα της Γερμανίας πλήττεται ιδιαιτέρως από την κινητοποίηση, σύμφωνα με την Deutsche Bahn. Στο Βερολίνο και το Αμβούργο κυκλοφορούν λιγότερα από το ήμισυ των προαστιακών τρένων και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφαρμόζει σχέδιο εναλλακτικής κυκλοφορίας, ενώ διαβεβαιώνει ότι θα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες για να αυξήσει τον αριθμό των δρομολογίων κατά τη διάρκεια του μεγάλου σαββατοκύριακου της Πεντηκοστής. 

Η διαφορά του συνδικάτου με την εταιρεία αφορά θέματα αντιπροσώπευσης, καθώς το GDL επιθυμεί να έχει τη δυνατότητα να διαπραγματεύεται μισθολογικά ζητήματα που αφορούν και άλλες κατηγορίες εργαζομένων εκτός των μηχανοδηγών. Σύμφωνα με την ομοσπονδία της γερμανικής βιομηχανίας (BDI), κάθε ημέρα απεργίας κοστίζει περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ στην γερμανική οικονομία. 

Η Deutsche Bahn μεταφέρει καθημερινά 5,5 εκατομμύρια επιβάτες και 607.000 τόννους εμπορευμάτων στη Γερμανία και εξυπηρετεί σημαντικούς ευρωπαϊκούς άξονες (βορρά-νότου, ανατολής-δύσης).


σχετικα αρθρα