current views are: 4

23 Σεπτεμβρίου 2015
Δημοσίευση11:56

Άγνοια δηλώνει τώρα η γερμανική κυβέρνηση για το σκάνδαλο της Volkswagen

«Δεν γνωρίζαμε τίποτα» υποστηρίζει σήμερα η γερμανική κυβέρνηση, για το σκάνδαλο παραποίησης μετρήσεων των εκπομπών ρύπων από το κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen.

Δημοσίευση 11:56’
αρθρο-newpost

«Δεν γνωρίζαμε τίποτα» υποστηρίζει σήμερα η γερμανική κυβέρνηση, για το σκάνδαλο παραποίησης μετρήσεων των εκπομπών ρύπων από το κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen.

«Δεν γνωρίζαμε τίποτα» υποστηρίζει σήμερα η γερμανική κυβέρνηση, για το σκάνδαλο παραποίησης μετρήσεων των εκπομπών ρύπων από το κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen.

Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα οποιαδήποτε γνώση του θέματος, παρά το γεγονός ότι πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς, μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις δοκιμές και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης. «Δεν υπήρχε γνώση στο υπουργείο Μεταφορών της χρήσης της τεχνολογίας για τον έλεγχο των εκπομπών», δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του υπουργείου.

Η υπόθεση απάτης έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο, μετά την παραδοχή της Volkswagen ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό για να αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο υποβάλλεται σε κάποια μέτρηση, επιλέγοντας το πρόγραμμα οικονομικής λειτουργίας του οχήματος και χρησιμοποιώντας χημικές ουσίες, προκειμένου να μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Έτσι οι τιμές που καταγράφονταν στα τεστ ήταν χαμηλότερες από εκείνες που εμφανίζονταν σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Πριν από μερικούς μήνες, μέλη του κόμματος των Πρασίνων είχαν προκαλέσει την κυβέρνηση με ερωτήσεις για τις αποκλίσεις που υπήρχαν μεταξύ των εκπομπών ρύπων -κατά τη διάρκεια δοκιμών- και κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης.

Τότε το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών, μιλώντας εκ μέρους της κυβέρνησης, αναγνώρισε σε ανακοίνωση που εξέδωσε στις 28 Ιουλίου, ότι είχε γνώση του θέματος και ότι επιδίωκε την επιβολή αυστηρότερων κανόνων. Η απάντηση, ωστόσο, δεν αναγνώριζε εσκεμμένη νοθεία στις μετρήσεις.

«Μέσω της βελτίωσης και της αναδιαμόρφωσης της διαδικασίας μέτρησης, μέσω του καθορισμού πολύ χαμηλότερων ορίων ανοχής καθώς και της χρήσης συνθηκών που είναι πιο κοντά στις πραγματικές, ο στόχος είναι να έχουμε πιο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα», ανέφερε το υπουργείο στην απάντησή του.

Παράλληλα, αναγνώριζε ότι δεν είχαν γίνει αρκετά στο θέμα των συσκευών ελέγχου των εκπομπών προσθέτοντας ότι επεξεργαζόταν νέους «τεχνικούς κανονισμούς». Η εισαγωγή αυτών των κανόνων, πρόσθεσε, ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Die Welt, η απάντηση της κυβέρνησης ισοδυναμεί με την παραδοχή ότι γνώριζε τα «κόλπα» στις μετρήσεις των οχημάτων, αλλά εκπρόσωπός της το αρνήθηκε.


σχετικα αρθρα