Σύνταξη 32 εκατ. δολαρίων για τον παραιτηθέντα CEO της Volkswagen

Σύνταξη 32 εκατ. δολαρίων για τον παραιτηθέντα CEO της Volkswagen

Στο ποσό - μαμούθ των 32 εκατ. δολαρίων ανέρχεται το συνταξιοδοτικό πακέτο που είχε συγκενρώσει ο Μάρτιν Βίντερκορν έως και τη χθεσινή του παραίτηση από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Μάλιστα, ο Βίντερκορν ίσως λάβει πολλά περισσότερα σε αποζημίωση, ανάλογα με το πώς θα αξιολογήσει την αποχώρησή του το εποπτικό συμβούλιο της εταιρείας.

Μετά τη χθεσινή αποκάλυψη του Βίντερκορν ότι είχε ζητήσει από το συμβούλιο να τερματίσει τη θητεία του, ο εκπρόσωπος της εταιρίας Κλάους-Πέτερ Τίεμαν αρνήθηκε να σχολιάσει πόσα χρήματα αναμένεται να πάρει ο αποχωρήσας διευθύνων σύμβουλος. Η τελευταία ετήσια έκθεση της εταιρείας εξηγεί πώς ο Βίντερκορν, επικεφαλής της Volkswagen από το 2007, θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει δύο σημαντικά πακέτα.

Το συνταξιοδοτικό πακέτο του 68χρονου Βίντερκορν έφθασε στο τέλος του 2014 τα 28,6 εκατ. ευρώ (32 εκατ. δολάρια). Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ο Βίντερκορν μπορεί επίσης να λάβει αποζημίωση ίση με τις αποδοχές δύο ετών. Πέρυσι, ο Βίντερκορν ήταν ο δεύτερος υψηλότερα αμειβόμενος διευθύνων σύμβουλος στη Γερμανία, με συνολικές αποδοχές 16,6 εκατ. ευρώ.

Όπως εξηγεί το Bloomberg, το πακέτο αποζημίωσης δίνεται εφόσον το εποπτικό συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα το συμβόλαιό του. Εάν, ωστόσο, το συμβούλιο τερματίσει νωρίτερα τη θητεία του από υπαιτιότητα του ιδίου του διευθύνοντος συμβούλου, τότε η αποζημίωση χάνεται.

Η Volkswagen θα κατονομάσει πρόσωπα που ευθύνονται για το σκάνδαλο

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Volkswagen αναμένεται αύριο να αρχίζει να κατονομάζει πρόσωπα που ευθύνονται για τη χειραγώγηση των τιμών εκπομπών ρύπων.

Το Συμβούλιο Εποπτείας του γερμανικού κολοσσού δεν θα ανακοινώσει μόνο τον διάδοχό του διευθύνοντα συμβούλου Μάρτιν Βίντερκορν κατά την αυριανή συνεδρίαση, αλλά θα αρχίσει να αποκαλύπτει τα ονόματα προσώπων που φέρουν την ευθύνη για το λογισμικό παραποίησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων, με το οποίο ήταν εξοπλισμένα αυτοκίνητα του ομίλου με κινητήρες ντίζελ.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο