Μία νέα θεωρία έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες για την πτώση του εξαφανισμένου αεροσκάφους των Μαλαισιανών αερογραμμών, της περίφημης πτήσης MH370

Ένας εμπειρογνώμονας, στέκεται στις νέες προειδοποιήσεις από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) που υπογραμμίζουν τον «άμεσο κίνδυνο» που συνδέεται με τη μεταφορά μπαταριών ιόντων λιθίου, που χρησιμοποιούνται σε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές σε επιβατικές πτήσεις.

Όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, τον Ιούλιο, η Boeing προειδοποίησε τις αεροπορικές εταιρίες να μην μεταφέρουν μεγάλα φορτία μπαταριών και ζήτησε από τους μεταφορείς να σταματήσουν να δέχονται τέτοιο είδους φορτία.

Η πτήση MH370 είχε περίπου 200 κιλά μπαταρίας λιθίου, αναφέρει ο εν λόγω εμπειρογνώμονας και συνεχίζει: 

Το φορτίο του αεροπλάνου έχει μια ειδική επένδυση προκειμένου να περιορίσει την πυρκαγιά μέχρι αυτή να κατασβεστεί. Η πυρκαγιά από τις μπαταρίες θα μπορούσε να είναι τόσο μεγάλη, ώστε να παραβιάσει την επένδυση και να επιτρέψει την ροή αέρα.

Ο ίδιος πιστεύει πώς το αεροπλάνο άλλαξε πορεία με τα συστήματα επικοινωνίας να έχουν απενεργοποιηθεί.

Η φωτιά θα μπορούσε να σταματήσει και το σύστημα επικοινωνιών, χωρίς να αγγίξει τους κινητήρες του αεροσκάφους.