current views are: 7

11 Φεβρουαρίου 2016
Δημοσίευση07:17

Διεθνής επιστημονική συμμαχία κατά του ιού Ζίκα

Στη «μάχη» κατά του ιού Ζίκα ρίχνονται τριάντα κορυφαίοι επιστήμονες, επιστημονικά περιοδικά, ερευνητικά κέντρα και φιλανθρωπικοί οργανισμοί από όλο τον κόσμο, με κοινή ανακοίνωσή τους, οι οποίοι δεσμεύονται να συνεργασθούν, ανταλλάσσοντας ελεύθερα και άμεσα όλα τα διαθέσιμα επιστημονικά δεδομένα, έτσι ώστε να επιταχυνθεί η εξεύρεση «όπλων» κατά της νόσου.

Δημοσίευση 07:17’

Η διεθνής επιστημονική κοινότητα χαιρέτισε την πρωτοβουλία, που δείχνει ότι η ανθρωπότητα μάλλον πήρε το πρόσφατο μάθημα της από τον ιό Έμπολα, ο οποίος πρόλαβε να σκοτώσει πάνω από 11.300 ανθρώπους, καθώς οι ερευνητές είχαν καθυστερήσει να αντιδράσουν και οι προσπάθειές τους για ανάπτυξη εμβολίου και άλλων θεραπειών δεν είχαν τον αναγκαίο συντονισμό.

Σε αυτούς που υπέγραψαν τη συμφωνία για δικαίωμα ανοιχτής πρόσβασης σε όλους και για ταχύτατη ανταλλαγή των ερευνητικών δεδομένων από τις κλινικές και άλλες μελέτες, περιλαμβάνονται το Κέντρο Ελέγχου Ασθενειών και Πρόληψης των ΗΠΑ, το Ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, το Ινστιτούτο Παστέρ της Γαλλίας, η βρετανική Ακαδημία Ιατρικών Επιστημών, τα κορυφαία επιστημονικά και ιατρικά περιοδικά (Science, Nature, Lancet, New England Journal of Medicine κ.α.).

σχετικα αρθρα