current views are: 10

19 Μαΐου 2016
Δημοσίευση14:57

Airbus: Βρέθηκαν αντικείμενα νότια της Κρήτης – Τα σενάρια για τη συντριβή (Βίντεο – φωτό)

Συντρίμμια και αντικείμενα που φέρονται να ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος της AigyptAir που εξαφανίστηκε από τα ραντάρ τα ξημερώματα, εντοπίζονται συνεχώς στην περιοχή νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR Αιγύπτου.

Δημοσίευση 14:57’

Συντρίμμια και αντικείμενα που φέρονται να ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος της AigyptAir που εξαφανίστηκε από τα ραντάρ τα ξημερώματα, εντοπίζονται συνεχώς στην περιοχή νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR Αιγύπτου.

Συντρίμμια και αντικείμενα που φέρονται να ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος της AigyptAir  που εξαφανίστηκε από τα ραντάρ τα ξημερώματα, εντοπίζονται συνεχώς στην περιοχή νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR Αιγύπτου, με την εταιρεία όμως να μην επιβεβαιώνει επισήμως την πληροφορία. Την ίδια ώρα, η Le Monde μεταδίδει ότι ένα βίντεο που δείχνει μια λάμψη στο νυχτερινό ουρανό και παρουσιάζεται ως ντοκουμέντο από το μοιραίο αεροσκάφος, πρόκειται για “μαϊμού” που δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο αεροπορικό δυστύχημα.

Δείτε το κατασκευασμένο βίντεο:

Πλωτά μέσα της Αιγύπτου κατευθύνονται προς το σημείο, όπου, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, έχει εντοπισθεί αριθμός αντικειμένων μπλε και πορτοκαλί χρώματος.

Επίσης, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πλαστικά αντικείμενα με σχοινιά εντοπίσθηκαν 50 μίλια νοτιανατολικά από το σημείο που χάθηκαν τα ίχνη του αεροσκάφους.

Παράλληλα, η αιγυπτιακή πλευρά ενημέρωσε την ελληνική ότι δεν χρειάζεται τη συνδρομή ελληνικών πλωτών μέσων για την περισυλλογή των αντικειμένων.

Ωστόσο, η Egyptair με ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό στο Twitter δεν επιβεβαίωσε την πληροφορία περί ανεύρεσης συντριμμιών. 

Υπενθυμίζεται, ότι τα πρώτα αντικείμενα εντοπίσθηκαν 200-230 μίλια νοτιοανατολικά της Κρήτης ή 100 μίλια από το αρχικό σημείο των ερευνών, εντός του FIR Καΐρου, από αιγυπτιακό αεροσκάφος.

 Την ίδια ώρα σύμφωνα με το αραβικό δίκτυο Al Arabiya στην περιοχή των ερευνών εντοπίστηκαν και δύο σωροί να επιπλέουν.

Την ίδια στιγμή, στη δημοσιότητα δόθηκε βίντεο με συντρίμμια που φέρονται να ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος.

Παράλληλα ο κυβερνήτης του πλοίου «Maersk Ahram», Τάρεκ Γουάμπα μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα social media δημοσίευσε φωτογραφίες από σωσίβια στο σημείο συντριβής του αεροσκάφους.

Το πλοίο συμμετέχει στις έρευνες για συντρίμμια στην περιοχή και ο καπετάνιος ανέβασε τις εν λόγω φωτογραφίες με τα σωσίβια, που ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι ανήκουν στο αεροσκάφος.

 

Το  Airbus πραγματοποιούσε την πτήση MS804 Παρίσι – Κάιρο με 66 επιβαίνοντες, όταν χάθηκε από τα ραντάρ, τις πρώτες πρωινές ώρες, εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου, λίγα λεπτά αφού είχε εγκαταλείψει τον ελληνικό.

«Περί τις 03.29 ώρα Ελλάδος , την ώρα που βρισκόταν στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο, το αεροσκάφος εξαφανίσθηκε από τα ελληνικά ραντάρ…συνετρίβη σε απόσταση περίπου 130 μιλίων από το νησί της Καρπάθου», δήλωσε πηγή της ελληνικής υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει διευκρινιστεί η αιτία της συντριβής του αεροπλάνου, με τον υπουργό Μεταφορών της Αιγύπτου να μην αποκλείει κανένα ενδεχόμενο, ούτε αυτό της τρομοκρατικής επίθεσης ούτε της βλάβης.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Πεντάγωνο, περιέγραψε τη βουτιά θανάτου που έκανε το αεροσκάφος πέφτοντας από τα 37.000 στα περίπου στα 10.000 πόδια, και αναφέρθηκε στα μέσα με τα οποία η Ελλάδα συνδράμει στις έρευνες.

Καρέ – καρέ η πορεία της πτήσης

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΥΠΑ, η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών αερογραμμών,  που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι – Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα. Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο Ελεγκτή Εναερίου Κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του.

 Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα Ελέγχου  και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα Ελληνικά.

 Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής  Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο  FIR Καΐρου.

Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στην συχνότητα κινδύνου χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.

 


σχετικα αρθρα