current views are: 11

12 Αυγούστου 2016
Δημοσίευση02:30

Ξανά στους αιθέρες με πιλότο τον τραγουδιστή των Iron Maiden

Η μικρή αεροπορική εταιρεία Air Djibouti, που είχε χρεοκοπήσει το 2002, πραγματοποίησε χθες την πρώτη επιβατική πτήση της μετά την “αναγέννησή” της πέρσι, με πιλότο τον Μπρους Ντίκινσον, τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Iron Maiden.

Δημοσίευση 02:30’

Η μικρή αεροπορική εταιρεία Air Djibouti, που είχε χρεοκοπήσει το 2002, πραγματοποίησε χθες την πρώτη επιβατική πτήση της μετά την “αναγέννησή” της πέρσι, με πιλότο τον Μπρους Ντίκινσον, τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Iron Maiden.

Η μικρή αεροπορική εταιρεία Air Djibouti, που είχε χρεοκοπήσει το 2002, πραγματοποίησε χθες την πρώτη επιβατική πτήση της μετά την “αναγέννησή” της πέρσι, με πιλότο τον Μπρους Ντίκινσον, τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Iron Maiden.

Πριν από ακριβώς έναν χρόνο, τον Αύγουστο του 2015, η Air Djibouti είχε ξαναρχίσει τη δραστηριότητά της, μόνο όμως με πτήσεις μεταφοράς εμπορευμάτων.

Κατά την τελετή που οργανώθηκε στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας, ο πρόεδρος της Αρχής Λιμένων και Ελευθέρων Ζωνών της χώρας, Αμπουμπάκερ Όμαρ Χάντι, είπε ότι η επαναδραστηριοποίηση της Air Djibouti θα επιτρέψει στον κόσμο να ανακαλύψει το “απίστευτο δυναμικό” του Τζιμπουτί.

Σε αυτήν την πρώτη πτήση, το Μπόινγκ 737, με κυβερνήτη τον Ντίκινσον, μετέφερε δημοσιογράφους και αξιωματούχους, όχι όμως και επιβάτες που πλήρωσαν εισιτήριο. Η εταιρεία θα εξυπηρετεί αρχικά κυρίως τις χώρες της περιοχής, με τακτικές πτήσεις προς την Αντίς Αμπέμπα, το Ναϊρόμπι, το Έντεμπε, την Τζούμπα, το Κιγκάλι, το Μογκαντίσου και το Ντουμπάι, μεταξύ άλλων.

Οι πτήσεις προς την Ευρώπη και την Ασία θα ξεκινήσουν το 2017 και η Air Djibouti ελπίζει ότι σύντομα θα είναι σε θέση να μεταφέρει 200.000 επιβάτες κάθε χρόνο.

Η νέα εταιρεία παραμένει κρατική, όμως η διαχείρισή της έχει ανατεθεί στη βρετανική εταιρεία Cardiff Aviation, ιδιοκτήτης της οποίας δεν είναι άλλος από τον Ντίκινσον. Ο πολυπράγμων τραγουδιστής είναι επίσης πιλότος και εκπαιδευτής για αεροσκάφη Μπόινγκ 757 και 737.


σχετικα αρθρα