«Η Τουρκία μου ζήτησε να κάνω τον ρουφιάνο στην Zaman»

«Η Τουρκία μου ζήτησε να κάνω τον ρουφιάνο στην Zaman»

«Η Τουρκία μου ζήτησε να κάνω τον ρουφιάνο στην Zaman» είναι ο τίτλος εκτενούς σημερινού δημοσιεύματος στη βελγική εφημερίδα De Morgen που αναφέρεται σε καταγγελίες νεαρής βελγιδας δημοσιογράφου για απόπειρα χρηματισμού της από τουρκικές κρατικές υπηρεσίες.

Η δημοσιογράφος, η οποία εργάζεται στη βελγική έκδοση της θεωρούμενης ως φίλα διακείμενης στον Γκιουλέν εφημερίδας Zaman, κατήγγειλε ότι οι τουρκικές Αρχές επιδιώκουν να πληροφορηθούν την ταυτότητα των αναγνωστών της εφημερίδας και για τον λόγο αυτό της πρότειναν να παραδώσει την λίστα συνδρομητών της με χρηματικά ανταλλάγματα.

Συνολικά η τουρκική κυβέρνηση μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου επέβαλε λουκέτο σε περισσότερα από 130 μέσα ενημέρωσης στη χώρα μεταξύ των οποίων τρία πρακτορεία ειδήσεων, 16 τηλεοπτικοί σταθμοί, 23 ραδιοφωνικοί σταθμοί και 45 ημερήσιες εφημερίδες.

Ανάμεσα σε αυτά τα μέσα ήταν και η εφημερίδα Zaman.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο