Εξωγήινοι θα μπορούσαν να ζουν με κοσμικές ακτίνες, λένε επιστήμονες

Στην εκτίμηση ότι εξωγήινα πλάσματα θα μπορούσαν να ζουν μακριά από τις κοσμικές ακτίνες καταλήγουν επιστήμονες μετά την ανακάλυψη ενός βακτηρίου που τρέφεται ραδιενεργό ουράνιο.

Ένα μικρόβιο, το βακτήριο Desulforudis audaxviator, βρέθηκε σε χρυσορυχείο στη Νότια Αφρική, 2,8 χιλιόμετρα κάτω από την επιφάνεια της γης και όπως διαπιστώθηκε τρέφεται από ραδιενεργές ουσίες.

Η ανακάλυψη αυτή, σχολιάζει δημοσίευμα της Mirror, αναγκάζει τους επιστήμονες να αναθεωρήσουν το από τι θα μπορούσαν να τρέφονται πλάσματα στο διάστημα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε από το Royal Society, την εθνική Ακαδημία Επιστημών του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Dimitra Atri, η οποία δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μελέτης, είπε στο Science Alert : «Πραγματικά μου τράβηξε την προσοχή επειδή τροφοδοτούνται εντελώς από ραδιενεργές ουσίες. Ποιος μπορεί να πει ότι η ζωή δεν κάνει το ίδιο πράγμα;»

Το βακτήριο της Νότιας Αφρικής είχε επιβιώσει σε θείο και μόρια νερού σε πετρώματα που διασπώνται από ραδιενέργεια.

Η μελέτη εξετάζει το αν εξωγήινοι θα μπορούσαν να επιβιώσουν με ουσίες όπως κοσμική ραδιενέργεια.

Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε να υπάρχει εξωγήινη ζωή σε περιοχές του σύμπαντος, οι οποίες μέχρι τώρα είχαν χαρακτηριστεί ακατοίκητες.

Παρά το επιχείρημα ο αστροβιολόγος της NASA Chris McKay δήλωσε στο Popular Science: «ότι η ενέργεια είναι τόσο μικρή και λόγω της υψηλής ραδιενέργειας, ο οργανισμός θα έπρεπε να ξοδεύει πολλή ενέργεια για να αποκαταστήσει τη ζημιά από τη ραδιενέργεια.