current views are: 5

25 Νοεμβρίου 2016
Δημοσίευση11:50

Εξασθενεί η «Black Friday» στη Βρετανία (Bίντεο)

Οι Βρετανοί φαίνεται πως έχουν κουραστεί να στέκονται ώρες ολόκληρες στην ουρά, πριν από το άνοιγμα των καταστημάτων, για να εξασφαλίσουν μία «ευκαιρία» σε πολύ χαμηλή τιμή.

Δημοσίευση 11:50’

Οι Βρετανοί φαίνεται πως έχουν κουραστεί να στέκονται ώρες ολόκληρες στην ουρά, πριν από το άνοιγμα των καταστημάτων, για να εξασφαλίσουν μία «ευκαιρία» σε πολύ χαμηλή τιμή.

Οι Βρετανοί φαίνεται πως έχουν κουραστεί να στέκονται ώρες ολόκληρες στην ουρά, πριν από το άνοιγμα των καταστημάτων, για να εξασφαλίσουν μία «ευκαιρία» σε πολύ χαμηλή τιμή.

Αναλυτές εκτιμούν, ωστόσο, πως το ενδιαφέρον τους θα μετατοπιστεί στο Διαδίκτυο και οι ψηφιακές αγορές θα ξεπεράσουν τα περυσινά τους επίπεδα ρεκόρ.

 

H αμερικανική παράδοση της σημερινής «Μαύρης Παρασκευής» (Black Friday) έρχεται με ταχείς ρυθμούς στην Ελλάδα, αλλά όπως φαίνεται εξασθενεί στη Βρετανία, σύμφωνα με άρθρο της Daily Mail. 

Mεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου όπως η Wal-Mart, η Asda και η Next θα την αγνοήσουν, ενώ ορισμένες άλλες απλώς ανακοίνωσαν εκπτώσεις, οι οποίες θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια από το συνηθισμένο 3ήμερο.

Σε αυτές συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, η αλυσίδα Argos του ομίλου της J Sainsbury, καθώς και οι Dixons Carphone και Tesco.

Αν και το 2015 τα έσοδα για τους ομίλους λιανεμπορίου ήταν τεράστια, οι πωλήσεις στα βρετανικά καταστήματα είχαν σημαντική μείωση έναντι του 2014 – τότε είχε δημιουργηθεί πραγματικό χάος στη Βρετανία τη συγκεκριμένη μέρα.

Σε έρευνα, το 27% των Βρετανών σχεδιάζει να αγοράσει κάτι μέχρι την Κυριακή, ενώ θα δαπανήσει κατά μέσον όρο περί τις 203 λίρες (240 ευρώ).

Το 77% των ερωτηθέντων που θα καταναλώσει, σχεδιάζει να κάνει διαδικτυακές αγορές και μόνον το 17% θα κατευθυνθεί σε ένα κατάστημα.

Ορισμένοι αναλυτές ισχυρίζονται ότι ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» αποδυναμώνει τις πωλήσεις των Χριστουγέννων, οι οποίες θα διεκπεραιώνονταν σε κανονικές και όχι εκπτωτικές τιμές.

Αντιθέτως, οι λιανέμποροι πιστεύουν πως οι καλοσχεδιασμένες εκπτώσεις και προσφορές σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών τους μπορεί να τους παράσχει τόνωση πωλήσεων και διατήρηση των περιθωρίων κέρδους.

 

 

 


σχετικα αρθρα