ΔΙΕΘΝΗ

Αντιδράσεις για την αμφιλεγόμενη καμπάνια για πρόληψη δυστυχημάτων σε σιδηροδρόμους

Δημοσίευση 5 Απριλίου 2019, 21:00 / Ανανεώθηκε 5 Απριλίου 2019, 21:22
Αντιδράσεις για την αμφιλεγόμενη καμπάνια για πρόληψη δυστυχημάτων σε σιδηροδρόμους
Facebook Twitter Whatsapp

Ο αριθμός των ατόμων που έχουν σκοτωθεί στους σιδηροδρόμους έχει σχεδόν τριπλασιαστεί από το 2016, ενώ το 2018 καταγράφηκαν 17 θάνατοι.

Ο ολλανδικός φορέας σιδηροδρομικών υποδομών κλήθηκε να υπερασπιστεί την αμφιλεγόμενη καμπάνια που περιλαμβάνει αντίγραφα σχισμένων ενδυμάτων που φορούσαν τα θύματα σιδηροδρομιών δυστυχημάτων.

Η ProRail, η κρατική οργάνωση που έχει αναλάβει την συντήρηση και επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ολλανδία, υποστήριξε ότι «λάνσαρε» τη «νέα της κολεξιόν» που φέρει τον τίτλο «Victim Fashion, made by accident ("Μόδα των θυμάτων, που δημιουργήθηκε από δυστύχημα")» με σκοπό να ενθαρρύνει τους νέους να είναι πιο προσεκτικοί και ασφαλείς όταν βρίσκονται κοντά σε σιδηροδρομικές γραμμές. 

Η κριτική που ασκήθηκε για την ολλανδική καμπάνια ήταν έντονη, καθώς χαρακτηρίστηκε ως «ανούσια» και «αναίσθητη». Σε δηλώσεις που έκανε η ProRail στο βρετανικό δίκτυο του BBC, τόνισε ότι ήταν «απαραίτητη» κίνηση η παρουσίαση της εν λόγω καμπάνιας εξαιτίας των αυξημένων θανάτων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο αριθμός των ατόμων που έχουν σκοτωθεί στους σιδηροδρόμους έχει σχεδόν τριπλασιαστεί από το 2016, ενώ το 2018 καταγράφηκαν 17 θάνατοι. 

Η «κολεξιόν» περιλαμβάνει σχισμένα μπουφάν, μπλούζες, φορέματα, παπούτσια και άλλα είδη ενδυμάτων. Φωτογραφίες των «ενδυμάτων» που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνοδεύονται από ένα μικρό κείμενο που περιγράφει τι συνέβη στο άτομο που φορούσε το ένδυμα.

Εκπρόσωπος της εταιρείας τόνισε στο BBC ότι η καμπάνια δεν έχει λάβει μόνο αρνητικές κριτικές, καθώς αρκετοί ήταν αυτοί που δήλωσαν ότι αυξάνει την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης.