current views are: 7

29 Μαΐου 2017
Δημοσίευση04:44

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία στο Χίθροου – Δεν έχουν αποκατασταθεί πλήρως οι πτήσεις της British Airways

Για τρίτη συναπτή ημέρα ταλαιπωρούνται οι επιβάτες της British Airways (ΒΑ) στα αεροδρόμια του Χίθροου, αλλά και του Γκάτγουικ, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του παγκόσμιου ηλεκτρονικού μηχανογραφικού συστήματος που χρησιμοποιεί.

Δημοσίευση 04:44’

Για τρίτη συναπτή ημέρα ταλαιπωρούνται οι επιβάτες της British Airways (ΒΑ) στα αεροδρόμια του Χίθροου, αλλά και του Γκάτγουικ, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του παγκόσμιου ηλεκτρονικού μηχανογραφικού συστήματος που χρησιμοποιεί.

Για τρίτη συναπτή ημέρα ταλαιπωρούνται οι επιβάτες της British Airways (ΒΑ) στα αεροδρόμια του Χίθροου, αλλά και του Γκάτγουικ, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του παγκόσμιου ηλεκτρονικού μηχανογραφικού συστήματος που χρησιμοποιεί.

Η βρετανική αεροπορική εταιρεία στοχεύει στην υλοποίηση του πτητικού προγράμματος της για σήμερα Δευτέρα. Ωστόσο, προειδοποίησε ότι υπάρχουν “υψηλές πιθανότητες” καθυστερήσεων μετά τα προβλήματα που προκλήθηκαν στις πτήσεις της, κατά το προηγούμενο 48ωρο. Η ΒΑ συνιστά στους επιβάτες τους, να ελέγχουν για την κατάσταση των πτήσεων τους, πριν ταξιδέψουν.

Το πρόβλημα που προκλήθηκε το Σαββατοκύριακο επηρέασε την πραγματοποίηση άνω των 1.000 πτήσεων, ενώ οι βρετανικές αερογραμμές είναι ενδεχόμενο να βρεθούν αντιμέτωπες με την καταβολή αποζημιώσεων οικονομικού ύψους 100 εκατομμυρίων στερλινών.

Οι συνδικαλιστικές οργανώσεις της British Airways κατηγορούν τη διεύθυνση της εταιρείας ότι παρέδωσαν την παρακολούθηση του μηχανογραφικού συστήματος σε Ινδούς τεχνικούς που δεν είχαν την απαιτούμενη εμπειρία. 


σχετικα αρθρα