Η βρετανική εφημερίδα, Guardian, ζήτησε σήμερα συγνώμη δημοσίως για το δημοσίευμά της το οποίο ανέφερε ότι η Sun, η οποία ανήκει στον όμιλο News International του Ρούπερτ Μέρντοκ, συγκέντρωσε πληροφορίες για τον γιο του πρώην πρωθυπουργού Γκόρντον Μπράουν από ιατρικά αρχεία.
Η εφημερίδα, η οποία έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις αποκαλύψεις αναφορικά με το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών στην News of the World, δημοσιεύει στο σημερινό της φύλλο, στη σελίδα 36 τη δημόσια συγγνώμη που εκτείνεται σε μία παράγραφο.

"Στην ουσία οι πληροφορίες προέρχονταν από διαφορετική πηγή και η Guardian ζητεί συγνώμη για αυτό της το λάθος" αναφέρει η εφημερίδα.

Η Guardian δημοσίευσε την Τρίτη στο πρωτοσέλιδό της την είδηση ότι η Sun είχε πληροφορηθεί ότι ο γιος του Μπράουν, Φρέιζερ, είχε διαγνωστεί με κυστική ίνωση, έχοντας αποκτήσει πρόσβαση στα ιατρικά αρχεία του το 2006, όταν ο Μπράουν ήταν υπουργός Οικονομικών.

Ο Μπράουν έκλαψε όταν πληροφορήθηκε ότι η Sun θα δημοσίευε την είδηση για τον γιο του, όπως είπε ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε την Τρίτη στο BBC.

Η Sun αρνήθηκε ότι διέπραξε κάποιο αδίκημα και ανακοίνωσε ότι οι πληροφορίες περιήλθαν σε γνώση της από έναν πολίτη, ο γιος του οποίου πάσχει επίσης από κυστική ίνωση και ήθελε να αφυπνίσει την κοινή γνώμη για την ασθένεια αυτή.

Η εφημερίδα έγραψε ότι ο άγνωστος αυτός άνδρας υπέγραψε ένορκη κατάθεση βεβαιώνοντας ότι είναι η πηγή της είδησης.