current views are: 4

9 Φεβρουαρίου 2018
Δημοσίευση12:31

Συνεχίζει τον «πόλεμο» κατά της παχυσαρκίας η Χιλή: Τεράστια φορολογία και στα αναψυκτικά

Η κυβέρνηση της Χιλής, αντιμετωπίζει τεράστια ποσοστά παχυσαρκίας και κάθε μέρα διεξάγει πόλεμο σε ανθυγιεινά τρόφιμα

Δημοσίευση 12:31’

Η κυβέρνηση της Χιλής, αντιμετωπίζει τεράστια ποσοστά παχυσαρκίας και κάθε μέρα διεξάγει πόλεμο σε ανθυγιεινά τρόφιμα

Εάν υπάρχει πόλεμος με τη ζάχαρη, τότε η Χιλή βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που η Χώρα θέσπισε μια σειρά νόμων που είχαν αναγκάσει πολυεθνικούς κολοσσούς όπως η Kellogg να αφαιρέσουν εικονικούς χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων από “ζαχαρούχα” κουτιά δημητριακών.

Επιπλέον, απαγόρευσε ακόμα και την πώληση γλυκών όπως η Kinder έκπληξη, που χρησιμοποιούσε παιχνίδια για να προσελκύει νέους καταναλωτές.

Ο νόμος απαγορεύει την πώληση φαγητών που περιέχουν παγωτά, σοκολάτα και πατατάκια στα χιλιανά σχολεία και απαγορεύει την προβολή των προϊόντων αυτών κατά τη διάρκεια τηλεοπτικών προγραμμάτων ή σε ιστότοπους που απευθύνονται σε νέους ακροατές.

Η κυβέρνηση της Χιλής, αντιμετωπίζει τεράστια ποσοστά παχυσαρκίας και κάθε μέρα διεξάγει πόλεμο σε ανθυγιεινά τρόφιμα με μια πληθώρα περιορισμών εμπορίας, καθώς και υποχρεωτικούς επανασχεδιασμούς των συσκευασιών και κανόνες επισήμανσης που αποσκοπούν στη μεταβολή των διατροφικών συνηθειών 18 εκατομμυρίων ανθρώπων.

«Είναι δύσκολο να εκτιμηθεί, πόσο σημαντικές είναι οι ενέργειες που έχει προβεί η Χιλή η πόσο δύσκολο ήταν να αντιμετωπίσουμε τις συνήθεις πιέσεις», είπε ο Stephen Simpson, διευθυντής του Charles Perkins Centre, μια οργάνωση μελετητών επικεντρωμένη στην επιστήμη και την πολιτική της διατροφής και της παχυσαρκίας.

Από το ξεκίνημα του νέου έτους, οι διαφημίσεις που θα αφορούν τα προϊόντα αυτά θα αποκλείονται εξ ολοκλήρου από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και από τις αίθουσες των κινηματογράφων από τις 6 το πρωί έως τις 10 το βράδυ. Επίσης έχοντας ως στόχο να ενθαρρύνουν το θηλασμό, θα σταματήσουν να διαφημίζονται και οι βρεφικές τροφές από αυτή την άνοιξη.

Στη Χιλή, τα ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη περιλαμβάνουν φόρο 18%, ο οποίος συγκαταλέγεται στους υψηλότερους φόρους αναψυκτικών στον κόσμο.

Η βιομηχανία τροφίμων, θεωρεί τους κανόνες της κυβέρνησης υπερβολικούς. Ο Felipe Lira, διευθυντής μιας βιομηχανικής ένωσης, της Chilealimentos, είπε ότι οι νέες ετικέτες των προϊόντων είναι αποπλανητικές. «Πιστεύουμε ότι ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης του προβλήματος της παχυσαρκίας είναι μέσω της εκπαίδευσης των καταναλωτών που αλλάζει τις συνήθειες των ανθρώπων», ανέφερε σε γραπτή του δήλωση.


σχετικα αρθρα