current views are: 9

30 Ιουνίου 2018
Δημοσίευση03:30

Δικαιώματα και υποχρεώσεις ταξιδιωτών: Χρήσιμος οδηγός για τις διακοπές

Ο οδηγός για την ενημέρωση των ταξιδιωτών συντάχθηκε από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης

Δημοσίευση 03:30’

Ο οδηγός για την ενημέρωση των ταξιδιωτών συντάχθηκε από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης

Έναν επικαιροποιημένο οδηγό για την έγκυρη ενημέρωση των πολιτών σε θέματα που ενδέχεται να τους απασχολήσουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, όπως η μεταφορά αγαθών στις αποσκευές τους (ατέλειες, απαλλαγές, αγορές από Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, ρευστά διαθέσιμα, κ.λπ), εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Ο οδηγός για την ενημέρωση των ταξιδιωτών συντάχθηκε από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ.).

Η επικαιροποιημένη έκδοση του οδηγού εντάσσεται στον στρατηγικό στόχο της Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ., σχετικά με τη δημιουργία μίας εξωστρεφούς, αποτελεσματικής και αποδοτικής Τελωνειακής Υπηρεσίας με σεβασμό προς τον πολίτη, για να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα και καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των συναλλαγών τους με την αρμόδια Τελωνειακή Αρχή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Για την επίτευξη του ανωτέρω στρατηγικού στόχου, η Γ.Δ.Τ. & Ε.Φ.Κ., σε συνεργασία και με άλλες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., όπως τη Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού (Γ.Δ.Η.Δ.Α.Δ.), θα μεριμνήσει για την έκδοση ανάλογων Οδηγών/Εγχειριδίων/Ενημερωτικών Φυλλαδίων και για άλλα τελωνειακά θέματα, για την αποτελεσματική ενημέρωση των πολιτών, την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και την εξωστρέφεια της Τελωνειακής Υπηρεσίας.

Διαβάστε τον οδηγό ΕΔΩ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


σχετικα αρθρα